20 decembrie 2011

Momente Pur Romanesti

Banana şi vibratorul stau pe marginea noptierei. Banana zice:
- Prima oară?
Vibratorul:
- Nu.
Banana:
- Atunci nu mai tremura aşa, că mă sperii şi pe mine. 

 *******

 Doi poliţişti patrulează competent într-un orăşel prăfuit de provincie… Unul dintre ei găseşte o oglindă. O ia de jos, o priveşte şi zice:
- Bă, fraiere, uite o poză cu mine!
- Ia dă-mi-o şi mie! Ha, ha, ha, ce faţă de prost ai! 

*******
Într-o gară, un bărbat căra doi bebeluşi, câte unul sub fiecare braţ. Trece o femeie pe lângă el şi spune:
- Sunt aşa de drăguţi… cum îi cheamă?
- Habar n-am.
- Sunt băieţi? fetiţe?
- Habar n-am.
- Dar ce fel de tată eşti dumneata?
- Nu sunt eu tatăl lor cucoana. Eu sunt doar vânzător de prezervative, iar ăştia sunt două reclamaţii pe care le duc înapoi la firmă.

*******

Doi indivizi dormeau pe o bancă în parc. Se apropie poliţistul comunitar:
- Ce faceţi aici?
- Păi eu nu am casă, nu am servici, aşa că dorm aici!
- Şi tu?
- La el în gazdă!

*******

- Cum a fost Bulă în noaptea nunţii?
- Catastrofal…
- Ai avut ceva probleme?
- Dimpotrivă. A fost formidabil! Doar că dimineaţa, din obisnuinţă, i-am lăsat 500 pe pernă.
- Aoleu, cred că s-a înfuriat rău.
- Nu-i vorba de asta. Închipuie-ţi că deşi era pe jumătate adormită, mi-a dat 200 rest.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.