Trei scheleţi mergeau pe stradă. La un moment dat unul îl pipăie pe cel de lângă el şi zice:
- Ia uite ce oase tari ai! Când ai murit?
- In 70′ zice scheletul. Eh… se mânca sănătos atunci. Dar tu când ai murit?
- Păi în 90′, dar şi atunci se mânca încă sanatos.
- Da se vede că si tu ai oase tari..calciu… ce să mai.
- Când ai zis că ai murit? îl intrebară curioşi pe al treilea schelet.
- Bă, eu n-am murit! Sunt student şi mă duc la cursuri.
18 octombrie 2011
We no speak americano Beatbox!
Intr-un articol precedent, legat tot de acest mod de a interpreta o melodie si anume beatbox, v-am prezentat melodia Alexandrei Stan cantata de un francez, de data aceasta avem melodia we no speak americano, interpretata de doi tineri talentati.
Ascultati!
Ascultati!
Simulare accident Serban Huidiu - Partea a doua!
In primul rand vreau sa le multumesc celor care mi-au apreciat munca si au analizat simularea facuta de mine, ma bucur ca a fost luata in calcul si acea posibilitate, dar conform martorilor si a declaratiilor facute de politistii care au anchetat cazul, m-am hotarat sa refac simularea, de data asta fiind putin mai reala, simuland un derapaj.
O sa va dau si datele cu care am reusit sa reconstitui cat de cat accidentul. Vitezele aplicate celor doua masini, au fost presupuse, astfel Mercedesului i-am aplicat viteza de 84 km/h, deoarece venea de pe o portiune dreapta, speculand faptul ca Serban cunostea drumul, dar uitand ca soseaua este uda si nu a adaptat viteza la conditiile meteo, astfel producandu-se derapajul, de cealalta parte, Loganului i-am aplicat viteza de 65 km/h, iesind dintr-o serie de curbe usoare si intrand in linie dreapta, unde evident se accelereaza, iar in momentul in care soferul Loganului intra in linie dreapta si realizeaza derapajul Mercedesului, franeaza pe o portiune de 22 de metri, dupa care intra in coliziune cu masina din sens opus.
Dupa cum vedeti dupa impactul din simulare, masinile sunt aproape identic asezate, nu spun ca astea au fost vitezele reale si nici ca asa s-a intamplat accidentul, ci doar o parere personala. Eu cred ca viteza Loganului a fost cuprinsa intre 50 si 65 km/h, iar viteza ML-ului intre 75 si 90 km/h, acum asteptam finalizarea anchetei!
Inca o data spun ca n-am nici cea mai mica problema cu Serban Huidu, dar fiind foarte mediatizat acest accident, am incercat sa ii ajut pe cei care il comenteaza, sa isi faca o idee despre cum s-a produs.
O sa va dau si datele cu care am reusit sa reconstitui cat de cat accidentul. Vitezele aplicate celor doua masini, au fost presupuse, astfel Mercedesului i-am aplicat viteza de 84 km/h, deoarece venea de pe o portiune dreapta, speculand faptul ca Serban cunostea drumul, dar uitand ca soseaua este uda si nu a adaptat viteza la conditiile meteo, astfel producandu-se derapajul, de cealalta parte, Loganului i-am aplicat viteza de 65 km/h, iesind dintr-o serie de curbe usoare si intrand in linie dreapta, unde evident se accelereaza, iar in momentul in care soferul Loganului intra in linie dreapta si realizeaza derapajul Mercedesului, franeaza pe o portiune de 22 de metri, dupa care intra in coliziune cu masina din sens opus.
Dupa cum vedeti dupa impactul din simulare, masinile sunt aproape identic asezate, nu spun ca astea au fost vitezele reale si nici ca asa s-a intamplat accidentul, ci doar o parere personala. Eu cred ca viteza Loganului a fost cuprinsa intre 50 si 65 km/h, iar viteza ML-ului intre 75 si 90 km/h, acum asteptam finalizarea anchetei!
Inca o data spun ca n-am nici cea mai mica problema cu Serban Huidu, dar fiind foarte mediatizat acest accident, am incercat sa ii ajut pe cei care il comenteaza, sa isi faca o idee despre cum s-a produs.
Etichete:
accident,
accidente live,
cum s-a produs accidentul,
huidu accident,
live huidu accident,
simulare accident huidu,
simulari accidente,
video accident
Abonați-vă la:
Postări (Atom)