23 ianuarie 2012

Un fleac...

Inspirat de multitudinea de poze amuzante din Piata Universitatii, m-am gandit sa fac si eu una in ton cu protestele actuale.
Aceasta poza n-are un scop politic sau ofensator, ci doar de a amuza privitorii, deci poate fi consideranta un pamflet.





Inca o data respect pentru protestatari, pentru initiativa pe care au luat-o, pentru modul in care au protestat, dar indiferenta conducerii fata de acesti oameni si fata de toti cetatenii, ma face sa am o stare de compasiune si ma retine sa ma alatur lor. D-aia nu ies, d-aia nu strig, pentru ca pe cei de sus ii doare fix in p*** de noi, v-am mai zis asta in articolele precedente.

22 ianuarie 2012

Si el are drepturi...

Nu pot sa zic nimic, el e acolo, protesteaza pentru "sa da", iar eu stau in fata calculatorului si n-am dreptul sa fac vreun comentariul asupra lui. Cum ar zice acesti papagali de la tv, n-am sange in instalatie sa ies in strada.
Concluziile le trageti voi!
Oricum ajungeti la ce am zis acum cateva zile, nu se va rezolva nimic cu aceste proteste, chiar daca in strada s-ar strange 100.000, 1.000.000, 10.000.000 de oameni, pe "mariner" il doare fix in p*** de noi.
Ii compatimesc pe cei care cred ca vor rezolva ceva cu aceste proteste, dar pe langa asta ii respect pentru optimismul lor. Eu de fel, din pacate sunt pesimist.
Numai bine!

18 ianuarie 2012

Femeile si povestile

Care-i diferenţa între fetele de 8, 18, 28, 38, 48, 58 şi 68 de ani ?
La 8 – O duci în pat ca să-i spui o poveste.
La 18 – Îi spui o poveste ca s-o duci în pat.
La 28 – Nu trebuie să-i spui o poveste ca s-o duci în pat.
La 38 – Ea îti spune o poveste şi te duce în pat.
La 48 – Trebuie să-i spui o poveste ca să eviţi a fi dus în pat.
La 58 – Stai în pat ca să eviţi povestea ei.
La 68 – Dacă reuşeşti s-o duci în pat, asta da poveste !!!

Poza zilei

Doamne-ajuta! Omu' tocmai ce iesise de la serviciu, are si el viata privata, nu? :))

Bancul zilei

Într-un sat, un preot merge la slujbă. Lângă biserică, vede un măgar mort într-un accident de maşină şi sună imediat la poliţie.
- Sunt preotul satului. Am găsit un măgar mort.
- Şi ce, zice poliţistul ironic, vreţi să-l îngropaţi cu popă?
- Nu, zice preotul, eu doar am anunţat familia.

Pareri despre silicoane

In ultimul timp nu am mai postat nimic amuzant si ne-am indepartat usor de tema blogului, asa ca vom reincepe sa postam articole amuzante si o sa va aducem zambetul pe buze zi de zi.
Voi pune un clip cu parerile unor oameni despre silicoane, aparent e amuzant, dar de fapt acesti oameni, in mare parte, au dreptate, lasand la o parte problemele grave de limba romana.


16 ianuarie 2012

Pareri dupa proteste

In urma protestelor de aseara mi-am facut o parere generala, chiar daca acolo au fost doua grupuri complet diferite.
Mai intai, vreau sa intelegeti din primele randuri ca nu sunt un sustinator al violentei si ca nu sunt de acord cu actele de vandalism, cu toate astea nu ii voi condamna pe acei oameni care au creat haos aseara in Bucuresti si o sa va spun si de ce.
Eu sunt unul din putinii oameni care asteptau sa aiba loc astfel de proteste violente, de ce? Manifestatiile de tip pasnic, democratic cum le place astora de la tv sa le zica, nu vor avea succes in actuala putere. Deci, astfel de adunari populare cu tenta pacifista nu vor afecta prea rau conducerea. Cred ca era nevoie de putin haos, desi sunt de parere ca lucrurile au iesit putin de sub control si ca acei tineri au exagerat putin prin faptele pe care le-au facut. Pana la urma, acele bunuri publice cat si personale, n-au nicio vina pentru legile date de guvern, iar distrugandu-le nu ii vei afecta cu nimic pe conducatori, ci doar faci rau unor oameni. Nu sunt de acord cu acele actiuni de distrugere!
La ce ma refer cand spun ca era nevoie de putin haos, protestul din Piata Universitatii, din punctul meu de vedere, trebuia sa fie putin mai liber, acei oameni trebuiau lasati in pace, sa-si exprime parerile, nu trebuiau inconjurati cu garduri ca niste animale si supervizati de o armata de jandarmi, ce daca blocau strada? Era duminica seara, nu vad cat de mult afecta circulatia rutiera. Se puteau folosi foarte usor rute ocolitoare. Si in plus, un protest adevarat DEMOCRATIC e atunci cand oamenii isi impun punctul de vedere. Cand s-au strans 80.000 sau cati dracu s-au strans si strigau aceleasi lucruri, fiind foarte pasnici si dansand pinguinul, toti jurnalistii erau foarte deranjati de faptul ca s-au strans atatia oameni si n-au fost in stare sa se faca auziti sau mai bine zis remarcati. Cand se stransara acum cativa baietei cu sange in instalatie, parerea jurnalistilor e cu totul alta si arata cu degetul spre acei oameni care in urma cu un an sau doi, au dansat pinguinul. Banuiesc ca la mijloc sunt niste interese, interese comune. Adevarat, nu e bine ca au dat foc, ca au vandalizat, ca au jefuit, dar nici sa-i condamni, cand acum cateva luni ii ridicai in slavi pe greci pentru actiunile lor si ii condamnai pe romani ca atunci cand se strang sa protesteze, nu sunt in stare sa faca nimic. Normal sa ai o stare de furie si sa fii revolat asupra acelor oameni care i-au ranit pe colegii tai, probabil as fi avut aceeasi reactie, dar sa nu uite ce au vorbit in trecut, practic se comporta ca niste politicieni.
Eu n-am luat parte la proteste, dar in proportie de 90% le-am urmarit la tv. Am vazut cand si-au facut aparitia acei baieti, am vazut cand au inceput scandalul, am vazut cum au fost mutati dintr-o piata in alta, in pararel am urmarit si parerile jurnalistilor, care erau foarte frapati de modul in care actioneaza jandarmii si au facut tot felul de speculatii, cum ca e ceva premeditat, iar ei au permis acest lucru pentru a sparge protestul oamenilor pacifisti. Daca vroiau sa sparga protestul cum sustin acei domni, nu ii mai mutau pe "huligani" de acolo si dadeau cu gaze lacrimogene pana plecau si statuile. A doua problema abordata, cea a inconjurarii indivizilor, pun si eu o intrebare, cam de cati jandarmi era nevoie sa incercuiesti acel grup, care aveau asupra lor sticle incendiare, daca se vedeau aia inconjurati, se lasa urat, urat rau de tot, cu pierderi de vieti. Dar desigur, mintea lor bolnava si victimizata nu s-a gandit si la aceasta posibilitate, ca acei baietei pot fi si inarmati, pe langa acele sticle incendiare.
Si inchei cu o ultima chestie. Ultrasii nu sunt tot oameni? N-au drepturi? Ei nu pot participa la astfel de demonstratii? Probabil aud acel raspuns, pot, dar nu in modul asta. Eu zic ca pot participa si in modul asta, atata timp cat nu sunt provocati. Aseara tot ce au vrut, a fost sa patrunda pe carosabil, pentru ca repet, un protest adevarat e atunci cand carosabilul este cucerit de protestatari, iar ei stiind asta, au incercat sa patrunda pe carosabil si sa creeze un protest adevarat. Daca ii lasau si luau gardurile, nu se ajungea la asa ceva, sunt sigur de asta!
Si cu asta am terminat. Aaa mai am un mesaj pentru naivi, nu va imbatati cu apa rece, nu isi va da nimeni demisia, iar guvernul nu va cadea.

15 ianuarie 2012

Revolutie?

Sunt foarte fascinat de ceea ce vad la televizor, in sfarsit s-au adunat cativa oameni pusi pe "scandal" si au reusit sa creeze putin haos, care sa speram ca a pus pe ganduri conducerea Romaniei.
Respect pentru cei care au iesit in strada pe data de 13 si 14 ianuarie. Trebuia de mult sa se faca o astfel de actiune si in proportii mult mai mari. Adevarat, ca au mai fost "adunari", dar din pacate nu s-a rezolvat nimic in urma acelor proteste, chiar daca au fost de 100 de ori mai multi oameni. Nici acum nu sunt optimist ca se va obtine mare lucru, dar totusi au obtinut ceva: nu se va mai privatiza serviciul de urgenta, cum dorea actualul guvern.
Si cam atat cu victoriile. Cu regret va spun ca, nimeni nu va demisiona in urma acestor proteste. Totul va reveni la normal de luni, cand oamenii se vor duce la munca. Momentan e weekend, multi sunt liberi, dar de luni, nu va mai iesi nici dracu. Chiar daca, la cati someri sunt in tara asta, s-ar face un miting frumusel, dar nu vor iesi, desi sper sa ma insel.
Totusi, va zic sa nu va bucurati prea tare, actiunile astea nu prea ii afecteaza pe barosani, iar renuntarea la acea lege, a fost doar o strategie din partea "marinerului", se joaca cu noi... presupun ca acum e la munte, la o cana de vin fiert si se amuza uitandu-se la tv.
Si pana la urma, voi chiar credeti in revolutie? Ziceti-mi o tara in care a fost revolutie pe bune. Daca n-ai ajutor extern, nu poti sa faci nimic. Pana la urma, el e presedinte, face ce vrea, parca asa a declarat acum vreo 2 luni.
Oricum sa speram ca o sa fim prima tara din lume care va da jos un presedinte cu 800 de protestatari reali si 250.000 de protestatari virtuali.
HAI, TOATA LUMEA SA DEA LIKE SI SHARE!!!
Inca o data respect pentru cei care au iesit in strada si de doua ori respect pentru cei carea au dat like, share si au iesit si in strada. Spre disperarea unora, eu n-am dat nici like, nici share si nici nu voi da, atata timp cat nu sunt din Bucuresti si nu particip la proteste, iar pentru a participa la o astfel de manifestatie, m-ar costa in jur de 150 lei, destul de multi bani.
Traim si vedem, pana va cadea guvernul va doresc MULT SUCCES!

FARA VIOLENTA!!! JANDARMII N-AU NICIO VINA, SUNT DOAR NISTE PIONI INTR-UN JOC DE SAH, TOTUL DEPINDE DE MUTARILE REGELUI, DACA FAC UN PAS GRESIT, AU ZBURAT DE PE TABLA!
ADICA, PE INTELESUL TUTUROR: AU FAMILIE, AU COPII, NU-SI RISCA SERVICIUL PENTRU VOI, RESPECTA ORDINELE DATE DE SEFI, CARE LA RANDUL LOR, RESPECTA ORDINELE DATE DE PRESEDINTE. ORICINE AR FACE ASTA...

4 ianuarie 2012

Benzina mai scumpa, salarii mai mici!

Ce vreau sa spun cu asta? Benzina la noi e mai scumpa decat in Germania, dar salariile sunt de 5 ori mai mici ca acolo.
Si acum imi pun o intrebare, cum cacat sa evoluam noi, cand salariile sunt cum sunt, iar preturile sunt de 10 ori mai mari raportate la salarii?
Eu am mai scris un articol pe vechiul blog, acum vreo 2 ani, tot pe aceeasi tema, dupa ce am vorbit cu un italian si mi-a zis ca la ei litrul de benzina era 1.2 euro, iar la noi era 1 euro, acesta mirandu-se si felicitandu-ma ca e benzina ieftina, dar cand i-am spus cat e salariul MEDIU, i-a spus ca-i pare rau pentru mine.
Din pacate, pretul benzinei nu va mai scadea, daca unii mai spera la asta, imi pare rau sa-i anunt ca asa ceva nu e posibil. Eu sunt la curent cu pretul barilului de petrol, iar anul trecut a scazut de foarte multe ori, dar din ce am observat, de cate ori scadea pretul barilului de petrol, pretul benzinei crestea, in loc sa scada. Asa ca nu e nicio sansa, e Romania, totul e posibil.
Ma gandesc tot mai mult la acele instalatii de hidrogen pentru masini. Costa 500 de euro si iti reduc consumul cu 40%.

Get Adobe Flash player


Aici avem un Logan cu instalatie de hidrogen, consum instant de 2.8 la viteza de 100 km/h

3 ianuarie 2012

Pareri - X-Factor si Vocea Romaniei!

Incep prin a va spune la multi ani, pentru ca n-am avut cand sa o fac direct, e primul articol pe care-l scriu in 2012, in afara de cel pe care l-am programat. Va doresc multa sanatate si sa va bucurati de orice clipa pe care o traiti!
Acum revenind la treburile noastre, vreau sa fac si eu cateva comentarii in urma celor doua finale de cautat tinere talente si anume: Vocea Romaniei, respectiv X factor.
Dupa cum stiti, la finalul oricarui concurs organizat in Romania, cineva trebuie sa fie nemultumit, e ceva normal fiind un concurs si urmarindu-l ai un favorit. Problema mare e ca publicul roman e putin mediocru in ceea ce priveste muzica. Nu sunt un expert in muzica, dar cum spuneam in alt articol scris cam pe aceeasi tema, pot sa-mi dau seama cand un om falseaza sau cand canta cat de cat corect. Urechea mea bleaga a trecut testul dat de un profesor de muzica.
Cum spuneam, publicul roman e mediocru la capitolul asta, si voteaza sau isi aleg preferatii mai mult dupa infatisarea lor sau dupa mediatizarea acestora. Cam asta s-a intamplat si cu castigatorii celor doua concursuri. Sa nu se inteleaga ca am vreo problema cu ei, sunt buni, canta bine, dar parerea mea e ca erau altii si mai buni, chiar mult mai buni si nu ma refer la concurentii din finala, au fost concurenti care au fost eliminati aiurea inca de la preselectii.
Imi asum ce spun si poate sa se supere pe mine si mama profesorului de canto, si pavarotti, poate sa se supere oricine pe mine, dar frate... aia nu sunt ceea ce vor sa fie sau ceea ce se vrea sa fie. Nu poti sa-mi spui tu mie ca-s cele mai bune voci din Romania. Cel putin baiatu' de la Vocea Romaniei, pai scuzati-ma, lumea l-a votat pentru ca a cantat Andra cu el, care a fost cu 10 clase peste. Cum e posibil ca intr-un concurs de muzica, concurentul sa fie eclipsat de artistul cu care face duet? Cand canta Stefan, lumea tacea, cand incepea Andra, toata lumea aplauda. De aici iti dai seama, ca nu Stefan e cel care a transmis mesajul ci artista care l-a ajutat. Aici trebuie felicitat Smiley pentru ca a stiut cum sa isi joace cartea. Eu unul daca stau sa analizez interpretarile celor 3 finalisti, dandu-i la o parte pe cei care i-au ajutat, parerea mea e ca fetita aia, Iuliana Puschila a avut cea mai buna interpretare. Si tineti cont, nu era favorita mea. Canaf e un adevarat fenomen in muzica. Acelui om, daca i se fac 2, 3 melodii blues in engleza, rupe America in doua.
Despre castigatorul X factor, nu prea am multe de zis, erau altii mult mai buni, din ce am vazut eu, 2, 3 emisiuni. N-am urmarit finala, dar clar nu-l vedeam castigator pe acel baiat, desi ma asteptam, pentru ca s-a creat acea isterie pe care o urasc, o detest si de care romanii fac exces, acel fenomen de umflarea unui om. N-am nimic, canta bine, e carismatic, dar fratie... ho ca nu e mare cantaret, haideti sa nu ne mai ascundem dupa deget, are voce... doar atat! Ascultati interpretarea Andreei Moldovan, care a fost eliminata in preselectii, va veti da seama si veti incelege de ce urlu eu aici. Nu-mi spui tu mie ca ala e mai bun ca ea. Mie mi se pare una din cele mai bune voci pe care le-am auzit vreodata la concursurile de muzica facute in Romania.
Mai e si Vaduva, nu stiu ce-a facut pe parcursul concursului, pentru ca nu m-am mai uitat dupa ce au eliminat-o pe Andreea Moldovan, mi s-a parut cea mai mare prostie, m-au scarbit... dar acest Vaduva, a cantat melodia i need a dollar, cum nimeni de pe tot youtube-ul n-o canta si va invit sa cautati ca sa va convingeti, inca o data va spun, nu imi dau prea mult cu parerea la adresa lui, pentru ca n-am urmarit, dar m-a impresionat foarte mult cum a cantat in preselectii.
Nu vreau sa fac nici speculatii ca ar fi fost aranjat sau ca s-a votat nu stiu cum, nu prea cred in prostiile astea, pentru ca asta e publicul, n-ai ce sa-i ceri.
Inca o data, n-am nicio problema cu ei, felicitari, le doresc mult succes in cariera, dar dupa parerea mea, erau altii mult mai buni. Si inca o data repet, nu ma refer doar la cei care au ajuns in finala, ma refer la toti concurentii care au participat, inclusiv preselectii!
A si asa o parere, concurentii de la Vocea Romaniei au fost mult mai buni decat cei de la X factor. Un sfat din partea mea ar fi sa se schimbe juriul. Sa o pastreze pe Paula Seling si sa caute pe altcineva.
Numai bine!

Interpretarea Andreei Moldovan la X factor
UPDATE: Daca stii muzica dai la 2:00 si asculta! Cati artisti pot face asta?


Interpretarea lui Alin Vaduva la X factor


Aici e intepretarea lui Stefan Stan