20 decembrie 2011

Canci Antena 2 si GSP TV

Si eu sunt unul din "norocosii" care nu mai prind aceste posturi. La inceput am crezut ca doar s-au schimbat benzile si ca nu mai prind televizoarele mele, dar au inceput sa se agite astia pe la tv si mi-am dat seama ca nu numai eu ma confrunt cu aceasta problema ci toti cei care sunt abonati la RCS&RDS.
GSP TV nu-l mai am de luni bune, dar in momentul de fata pentru mine nu mai e o pierdere foarte mare, deoarece am renuntat sa ma mai uit la fotbalul din Romania, asa ca cele 2, 3 televiziuni specializate pe sport, imi ajung daca vreau sa-mi satisfac latura sportiva.
Problema e la Antena 2, care era singurul post pe care-l urmaream mai des. Imi facusem o obisnuinta sa urmaresc Rai da buni, seara de la 1:00 cand era reluare, dar si emisiunea lui Brancu si uneori pe a lui Duban.
Din cate am inteles acest post a fost scos din grila RCS&RDS, pentru ca exista un conflict intre Intact media group si furnizorul de cablu, dar eu care platesc o taxa lunara pentru a ma uita la ceea ce imi ofera ei, nu prea ma intereseaza conflictele pe care le au.
In contract sunt convis ca exista un punct care le permite sa faca acest lucru si anume dreptul de a scoate orice post tv din grila de programe, pentru ca altfel erau dati in judecata de foarte multe persoane si ajungeau la faliment.
Cum spuneam, pe mine nu ma intereseaza "petrica dai pe GSP", ci Antena 2. Chiar sunt nesimtiti facand acest lucru. Cum spunea si Mircea Badea, Antena 2 face parte din top 15 televiziuni si a fost inlocuita cu RTV, televiziune noua, ceea ce mi se pare lipsa de bun simt.
Bun, m-am consolat cu ideea de a nu mai prinde Antena 2 la tv si pe langa asta, ma astept din moment in moment sa scoata si restul de programe la care ma mai uit.
Eu nici MTV-ul nu mai prind si chiar imi placea.
Daca doriti sa prindeti din nou aceste doua posturi tv, cica trebuie sa va duceti la furnizorul de cablu si sa cereti asta. Pe sistemul, hai sefu te rog eu, da-mi si mie postu ala sa ma uit la el, hai te rog. Se pare ca astia nu stiu de: Clientu nostru, stapanu nostru :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.