20 decembrie 2011

Imnul Romaniei huiduit in Romania!

Acest lucru s-a intamplat la partida de hochei dintre Nationala Romaniei si cea a Ungariei, care s-a disputat la Miercurea Ciuc. Pe langa micile huiduieli venite din tribuna, a mai fost un alt lucru care m-a deranjat, si anume, jucatorii romani au stat ca mutii cand s-a cantat imnul Romaniei, dar cand a inceput imnul Ungariei au cantat cu atata patriotism, incat ziceai ca e vreo sarbatoare nationala.
Mi se pare jignitor ceea ce s-a intamplat si cum zicea Mircea Badea, tot el, fiind singuru la care ma mai uit, daca n-avem romani pentru a alcatui o nationala de hochei, dati-o dracu si n-o mai faceti, decat sa bagati in ea unguri cu nationalitate romana.
Ceea ce ma supara pe mine e modul in care se victimizeaza acesti unguri care au nationalitate romana, care au foarte multe drepturi si care isi bat joc de tara noastra. Adica noi nu putem sa zicem nimic, vai ca-s minoritate, nu-i jigniti si ei ne fut in gura la orice ora, folosindu-se de drepturile pe care le au si avand un scut care le permite sa faca asta.
Nu sunt informat despre ceea ce trebuie sa faca un om cand primeste nationalitate in alta tara, dar dupa parerea mea, o data ce ai primit o nationalitate... in Franta spre exemplu, trebuie sa o respecti, sa-i respecti limba, sa-i respecti obiceiurile, sa-i respecti valorile, sa-i respecti imnul, sa respecti oamenii. Altfel nu se poate, cum sa stai intr-o tara si sa nu-i stii imnul si putina istorie, mai mult sa-l si huidui si sa-l iei la misto. Eu inca doresc sa se dea un test cu intrebari din limba romana, din istoria si geografia Romaniei si care il pica, sa-si ia zborul.
Adica tu vii in tara mea, beneficiezi de niste drepturi, iei niste bani de la statul roman, ai mei lucreaza pentru tine si tu iti bati joc de imnul tarii mele si iei la misto limba Romana. Eheee, pai in cazul asta sa va fut in gura bozgorasi, schimbam foaia, eu nu aveam nimic cu voi... credeam ca aceasta ura era pe timpu' lu' tovarasu', dar se pare ca voi ati ramas blocati.

Asta e clipul, aia in alb sunt "romanasii" nostri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.