17 martie 2012

Educatia romanilor!

Sunt mai mult decat plictisit de subiectul asta, dar nu pot sa nu fac comentarii asupra lui, pentru ca ma lovesc zi de zi de aceleasi probleme si de aceiasi oameni badarani si incep sa cred ca noi chiar suntem o natie de cacat.
N-am avut ocazia sa parasesc teritoriul Romaniei, dar din cate am auzit, aia de afara sunt mult mai civilizati decat noi. Normal ca si ei au tampiti, dobitoci, cretini, normal ca si ei fac scandaluri, se bat, se fut, se dau cu capul de pereti, normal ca si ei au zone jegoase, cartiere rau famate, dar nu stiu de ce am impresia ca pana si alea sunt mai diferite fata de ale noastre, adica nu se fac asa pe fata.
Revenind la subiect, am cateva idei pe care as vrea sa vi le impartasesc si e foarte posibil sa fiti de acord cu mine, chiar daca va regasiti in ele.
In primul rand urasc cand se fumeaza langa mine. Bun, n-am nicio problema, dar vazandu-ne prima data, am pretentia sa ma intrebi daca fumez, si daca poti sa-ti aprinzi o tigara, toate astea doar pentru ati raspunde "NU". Nu mai vorbesc de cei care se afla langa masa ta intr-o cafenea si mai au nesimtirea sa-ti ceara un foc. Foc imi cerusi, dar voie sa fumezi mi-ai cerut? Poate sunt alergic, poate am suferit o trauma in copilarie, am avut un tata dobitoc ce mi-a indesat tigari in gat, in loc de lapte, poate am astm. Nu tata, ei cer foc, un lucru ce nu l-am inteles niciodata, la dracu... esti fumator, n-ai o ustensila sa aprinzi cacatul ala de tigara? Frate suntem in mileniul 3!
Personal n-am nimic cu cei care fumeaza, 90% din prietenii mei fumeaza, dar as prefera sa fie mai atenti cu cei din jur, excluzandu-ma pe mine.
Cu astia de fumeaza mai e cum mai e, dar aia de vin in cafenea, isi ia un cacat de cafea la 4 lei si trag de ea 3 ore, timp in care fumeaza jumat de pachet, mi se par nesimtiti de-a dreptul. Pe bune, deci dupa ce ca esti foame, n-ai bani de suc, mai fumezi si ca turcu si ii intoxici pe altii, practic scopul lui acolo nu mai e sa bea cafeaua, ca mortii ei de cafea, cat sa tii de ea, ca intr-o jumat de ora zici ca bei pisat, scopul lui e de a arata cool, sta cu ceasca goala, evident noi n-o vedem, si fumeaza, tigara oferindu-i un aer de dur. Asta e tipul romanului cocalar cu toate ca nu suport termenul, in dictionar are cu totul alta semnificatie, dar il folosesc pe cel din dictionarul urban
Zic astia ca daca se face pachetu 50 atunci se reduce numarul de fumatori, eu zic ca va creste, va garantez asta. Intradevar, vor renunta aia de baga 10 pachete pe zi, dar parvenitii astia de traiesc din banii parintilor, de urla foamea-n ei, vor continua sa fumeze la impresie.
Trecand peste tigari, subiect absolut inutil, dar foarte interesant de comentat, ajung la aia de ies in oras sa bea alcool, dar nu oricum, ci sa se imbete. Fiindca cea mai ieftina bere in oras e 4 lei, la un local decent, nici bodega, dar nici de fite, ei se duc deja beti, adica isi ia bidonu sub brat, il bea la banca, ragaie de 20 de ori pana ajunge la local si acolo trage de o bere, fumeaza cum va spuneam mai sus, rade si vorbeste de-l aude toata lumea si de cele mai multe ori cauta scandal, desigur el e printre ultimii care pleaca din locatia respectiva. Acelasi lucru se intampla si prin discoteci, fapt pentru care evit cat pot de mult sa le frecventez, tind sa cred ca cel putin in orasul meu, nu exista club, pub sau discoteca (asta mai putin, s-au cam dus) la standardele cerute de cei care dau aprobari pentru deschiderea unui astfel de local.
Desigur oamenii astia cand pleaca din locul respectiv, trebuie sa ajunga si acasa, cum le sufla vantu in buzunar, o ia perpedes pe strada. Si ce dracu sa faca si ei in drum spre casa, ca sa nu se plictiseasca incep si se ia de "fraieri" vezi doamne ei sunt stapanii pamantului. Si astfel avem parte de oameni "civilizati".
Sarim peste situatiile in care mergi pe strada cu o fata, nu conteaza ce e, prietena, sora, vecina, verisoara si treci pe langa un grup de "tarani" ce incep sa-si dea cu parerea, dar au grija sa ii auzi. Ei cred ca acest comportament, ii ajuta sa atraga atentia fetei si totodata sa-l sperie pe "fraier" si desigur, la cel mai mic gest schitat de catre baiat ei reactioneaza violent si incep sa bage replici d-alea "bueee, daca vin si-ti dau una" sau "hai fraiere sol, fa pasi" ma rog, chiar tarani.
Sigur voi mai discuta despre asta, pentru ca zi de zi ma lovesc de tot felul de situatii.
Ah, am uitat un lucru important, oare cat de greu e sa apesi pe butonul ala de la wc, pus cu scopul de a elibera o cantitate de apa pentru a impinge pisatu tau de cocalar pe conducta? Am auzit o explicatie o data: "da frate, da' sunt microbi pe acel buton", bun... dar instrumentu tau, cat de curat crezi ca e nefiind spalat de o saptamana? Si in plus, dupa ce iesi din toaleta, din locul unde te-ai pista si ai lasat in urma ta un miros cel face gelos si pe cel mai imputit sconcs, e o chestie ce se numeste chiuveta, invarti de chestia aia rotunda sau o ridici, curge apica, te speli pe manute, inchizi apica fara teama, tehnologia ne-a scapat de o grija, asa ca o poti inchide cu cotul, si voila, ne-am spalat si pe manute. De spalat nu ne spalam, dar mana pe clanta punem :))) Hai numai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.