O sa va dau si datele cu care am reusit sa reconstitui cat de cat accidentul. Vitezele aplicate celor doua masini, au fost presupuse, astfel Mercedesului i-am aplicat viteza de 84 km/h, deoarece venea de pe o portiune dreapta, speculand faptul ca Serban cunostea drumul, dar uitand ca soseaua este uda si nu a adaptat viteza la conditiile meteo, astfel producandu-se derapajul, de cealalta parte, Loganului i-am aplicat viteza de 65 km/h, iesind dintr-o serie de curbe usoare si intrand in linie dreapta, unde evident se accelereaza, iar in momentul in care soferul Loganului intra in linie dreapta si realizeaza derapajul Mercedesului, franeaza pe o portiune de 22 de metri, dupa care intra in coliziune cu masina din sens opus.
Dupa cum vedeti dupa impactul din simulare, masinile sunt aproape identic asezate, nu spun ca astea au fost vitezele reale si nici ca asa s-a intamplat accidentul, ci doar o parere personala. Eu cred ca viteza Loganului a fost cuprinsa intre 50 si 65 km/h, iar viteza ML-ului intre 75 si 90 km/h, acum asteptam finalizarea anchetei!
Inca o data spun ca n-am nici cea mai mica problema cu Serban Huidu, dar fiind foarte mediatizat acest accident, am incercat sa ii ajut pe cei care il comenteaza, sa isi faca o idee despre cum s-a produs.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.