28 octombrie 2011

Rai da' buni - cea mai buna emisiune

De cateva zile ma pun mai devreme in pat, cam pe la ora 12. Butonand telecomanda si cautand ceva interesant de vazut la televizor, am dat peste emisiunea lui Mihai Morar de la Antena 2 si anume Rai da Buni.
Ieri a fost in reluare emisiunea de miercuri, in care Mihai a sarbatorit-o de ziua ei pe marea noastra actrita Draga Olteanu Matei. A fost o emisiune foarte placuta cu surprize si povesti din tinerete ale actritei.
Azi a fost in reluare emisiunea de ieri, unde din nou a fost o aniversare, de data aceasta sarbatoritul a fost Benone Sinulescu, care a implinit 55 de ani de cariera. Alaturi de el a fost prezent in emisiune si Jean Paler. Credeti-ma, am ras cu lacrimi la bancurile lui Jean, dar am fost si emotionat pana la lacrimi, cand Mihai Morar a prezentat un clip in care aparea si Anca Parghel, alaturi de Benone si alti invitati, intr-o emisiune din 2008, cand Anca era in viata.
Eu am mai vazut aceasta emisiune, dar pe sarite. Niciodata nu m-am uitat la ea zi de zi. Am mai vazut astfel de seri facute de Mihai, dar am crezut ca a fost doar o coincidenta si ca si-a riscat ratingul pentru a baga in seama niste legende care vor ramane in inimile noastre si dupa ce vor trece in nefiinta, ei nu... nu este vorba de asa ceva, chiar daca au fost momente in care mi-a fost antipatic, va spun cu mana pe inima ca mi-am schimbat cu totul parerea despre el si va recomand cu caldura emisiunea lui, asta daca iubiti valorile romanesti.
Ii multumesc lui Mihai pentru aceste emisiuni minunate, pentru ca a reusit sa faca niste editii exceptionale si sa atraga publicul chiar si de varsta mea, aducand niste oameni care merita sa apara la televizor de o mie de ori mai mult decat acele parasute ce-si fac prezenta in vietile noastre zi de zi.
Recomand cu caldura RAI Da' Buni si o declar cea mai buna emisiune din Romania din ultimii 6 ani, chiar daca exista doar de 4.
Puteti urmari Rai da' buni pe Antena 2, de luni pana joi de la ora 19:30 sau in reluare de la ora 1:00

Facebook Rai da' buni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.