Nu ma asteptam sa starneasca atata interes, se pare ca multi au inteles gresit ce am vrut eu sa demonstrez.
Repet din nou care a fost scopul acestei simulari. Am dorit sa va faceti o parere despre cum s-a petrecut accidentul, nicidecum sa-l invinuiesc pe Huidu, n-am nici cea mai mica problema cu acest om si imi pare rau pentru ce s-a intamplat.
Cand am inceput sa lucrez la simulare, nu aveam prea multe detalii. Singurele informatii pe care le aveam erau ca accidentul s-a produs intr-o localitate, au fost implicate 2 masini, un ML si un logan, iar cauza accidentului fiind o depasire efectuata pe un sector de drum cu vizibilitate redusa. Daca observati voi, curba este gresita in simulare fiind curba la stanga, defapt in realitate curba este la dreapta (vazuta din directia masinii lui Huidu).
Ce vedeti acolo nu e calculat de mine ci de un program care e facut special pentru asa ceva, este o varianta demo, luata de pe site-ul oficial, nu e piratat si nici furat.
Am modificat viteza, franarea si impactul pana am reusit o pozitionare a masinilor dupa accident, asemanatoare cu pozitionarea reala. Ca nu s-a rasturnat asa, ca nu l-a lovit frontal si a fost mai in stanga, ca huidu avea 60 si nu 80, iar loganul avea 120 si nu 50, cum am pus eu vitezele in simulare, asta n-am de unde sa stiu, eu doar am vrut sa va faceti o idee despre accident, n-am spus niciun moment ca asa s-a intamplat!
Dar totusi daca vreti parerea mea, eu refuz sa cred ca a intrat in derapaj, pur si simplu a taiat curba, desi e ciudat, fiind curba la dreapta, o tai pe banda ta, ca d-aia se numeste taiat, o iei pe interior, nu pe contra sens.
Pot fi si alti factori cum ar fi blocarea sistemului de directie, adormirea la volan sau o simpla criza. Cea cu defectiune la sistemul de franare nu e plauzibila, eu nu cred in ea, daca n-ai frane, faci frana de motor, iar daca derapezi, nu intri frontal ci lateral, plus ca aia e o curba, din ce am vazut, care poate fi luata cu un 70-80 km/h lejer cu orice masina, dar daca intri cu o viteza mai mare de 100-120, e foarte posibil sa intri pe contra sens, iar daca ai ghinionul poti sa lovesti frontal o alta masina. Acum, politistii stabilesc, nu pot eu sa-mi dau cu parerea si sa spun ca avea viteza aia, desi un martor spune ca ar fi avut viteza mare!
A da, sa se renunte la ideea ca era ud pe jos si avea cauciucuri de vara si astfel a intrat in derapaj. Era ud, nu inghetat si oricum cauciucurile de iarna te ajuta doar pe zapada, nu pe polei sau gheata la viteza. Pentru carosabil ud, exista cauciucuri de ploiae, desi in cazul de fata nu cred ca il ajutau cu nimic.
Eu mai am un site www.stop-accidentelor.blogspot.com unde postez clipuri si dau sfaturi soferilor, dar din pacate nu e luat in serios. Pot sa va spun ca am cateva cunostinte despre modul in care se petrec accidentele, am vazut sute de accidente pe internet, m-am uitat peste tot felul de statistici si am vazut multe documentare, iar cauzele principale care duc la producerea accidentelor sunt neadaptarea vitezei la conditiile meteo, defectiuni ale masinii, adormirea la volan sau pur si simplu crize, infarcturi.
Acest site l-am facut dupa ce parintii mei au fost implicati intr-un accident asemanator, accident soldat cu 2 morti, la fel s-a intamplat si cu ai mei, au fost depasiti de o masina care a derapat si a intrat intr-o alta masina ce venea din sens opus, aceasta fiind proiectata in masina parintilor mei, deci stiu cum e sa afli ca cineva drag a fost implicat intr-un accident provocat de altcineva si pot spune ca in momentul aflari unei astfel de vesti, ramai blocat, ai foarte multa furie in tine si te intrebi obsesiv de ce ei. Trecand printr-o astfel de experienta, vei realiza pericolele la care esti dispus.
Si pentru cei care sunt interesati, da am permis, il am de 3 ani, n-am fost oprit niciodata de politie si nu am niciun incident!
Sper ca m-am facut inteles!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.