2 septembrie 2011

Vrei sa fii milionar!

De o saptamana a inceput emisiunea Vrei sa fii milionar, difuzata de Kanal D.
Aceasta este una din putinele emisiuni care ma determina sa deschid televizorul. Pe langa faptul ca imi testez cunostintele generale, invat si chestii noi.
Formatul emisiunii este la fel, nu s-a schimbat.
Pana acum n-am fost prea impresionat de concurenti. E ceva ciudat, gresesc niste intrebari banale, din punctul meu de vedere si raspund la altele care pe mine ma depasesc. Asta nu pot sa inteleg.
Intrebarile grele, din cate am observat, fac referire la zei. Daca iti pui la punct acest capitol in proportie de 70% esti sef:)) asta daca te duce capul cat de cat si la celelalte intrebari.
M-ar tenta sa particip, desi sunt sigur ca n-as face fata. Emotiile sunt uriase acolo, iar eu cum sunt destul de emotiv, cred ca as sta pe ganduri si daca m-ar intreba care e capitala Romaniei:)) mai ales ca Virgil Iantu si-a pastrat stilul sau provocator de infarcturi.
In sfarsit pot spune ca e ceva interesant la TV.

Emisiunea e de miercuri pana vineri de la 20:00 si in reluare sambata de la 16:45 si duminica de la 17:45. O recomand!
Daca n-ati luat BAC-ul nu va uitati, o sa va plictisiti!

2 comentarii:

  1. Da si eu am fost concurent in ep 6 cel care are continuarea azi :)) buna asta cu BAC-ul...oricum dezastru... cu BAC-ul...da e interesant dar e mult de lucru pana ajungi in studio....intrebari usoare...multe minute consumate si cam atat. Cultura generala o intampini abia acolo in studio.

    RăspundețiȘtergere
  2. abi astept sa vad episodul de azi, sper ca te-ai descurcat bine!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.