1 iulie 2011

Y!M 11 lansat oficial

 A fost dat in folosinta pentru utilizatori pe 29 iunie. Acum ca eu am aflat tocmai azi, nu e nicio tragedie, niciodata nu e prea tarziu. Ca sa pot scrie acest articol si ca sa-mi dau cu parerea, a trebuit sa-l descarc si sa il testez.
La prima vedere mi-a placut, iar asta la mine e un obstacol greu de trecut. Probabil s-a intamplat asta, pentru ca nu am luat versiunea Beta si am luat direct versiunea finala.
Incep cu designul care e placut, nu e rotunjit ca la versiunile 9 si 10 si nici patratos ca la versiunile 7 si 8, cei de la yahoo l-au nimerit, e ceva modern, iar daca aveti vista sau windows 7 e perfect, pare a fi facut de microsoft. Dispune de mai multe skinuri, printre care si cele de la 10, culori placute, nu supara ochii!
Ce optiuni are in plus aceasta versiune?
Pai in primul rand, arhiva e online, asta ma speria, din ce auzisem de la cei care aveau versiunea beta, dar mi se pare ceva mult mai tare, iti permite sa dai un search rapid si sa gasesti persoana respectiva sau parte din conversatie, asta daca iti mai aduci aminte!
Ce ma incanta mult, e optiunea de a avea in lista de mess prietenii de pe facebook. Poti vorbi cu ei direct de pe mess, lasand la o parte chatul mic si urat de pe facebook. Mai ramane doar sa reduc din prieteni si totul e perfect:))) Se pare ca poti da si mass in lista de prieteni de pe facebook, deci asta e bine, pentru mine:))) Aveti optiune sa va delogati din chatul de pe facebook direct de pe yahoo, daca va deranjeaza persoanele care intra si ies!
Statusurile iti apar pe facebook si poti primi like si commenturi la ele, desigur ai optiune sa dezactivezi asta.
Din cate am inteles, exista si niste jocuri noi, dar nu le-am testat, plus ca mai are cateva chestii interesante, cum ar fi sa trimiti mesaje direct de pe mess pe telefonul mobil.
Aceasta versiune de Y!M a lansat si versiunea pentru telefoanele cu Android, trebuie doar sa instalati aplicatia si sa accesati Mobile Web Messenger.
Daca va intrebati cat consuma din resursele calculatorului, sincer, spre surprinderea mea, consuma la fel de putin ca versiunea 10, ba chiar mai putin, in ciuda faptului ca are aplicatii in plus, iar programul are 3 executabile deschise. Nu promit ca o sa mearga foarte bine. Speram sa ma ajutati voi la acest capitol si sa fac un update la articol!
In fine, dupa cum spuneam imi place, asa ca ii acord nota 8, 10 nu pot sa dau, iar de 9 nu e:))  de ce? are el niste greseli pe care le voi descoperi cu timpul.
Il puteti downloada de  >aici<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.