21 iulie 2011

Momente Pur Romanesti

Bulă la şcoală îi spune profesorului că el vrea să înveţe ebraica. Profesorul:
- De ce tocmai ebraica?
- Păi când am să mor şi am să ajung în Rai, să pot vorbi cu Dumnezeu.
- Şi dacă ai să ajungi în Iad?
- Păi română ştiu bine.

*******

- Aseară, la cinematograf, a fost o pană de electricitate. Am stat cu lumina stinsă vreun sfert de oră.
- Şi nu s-a produs panică?
- Panică s-a produs când s-a aprins din nou lumina în sală.

*******

Ora de ştiinţele naturii. Profesoara spune:
- Copii! Ştiţi că stamina şi pistilul la flori sunt organe de reproducere?
Bulă din rândul din spate:
- Să-mi bag piciorul… şi eu le miroseam!

********

La ora de română,profesoara a observat că copiii nu mai sunt atenți la oră.Se duce în mijlocul clasei sa vadă ce s-a întâmplat.Observa o gaura mare în paravanul catedrei și începe să țipe la elevi:
- De asta nu sunteți voi atenți?Spuneţi-mi,ce-ați văzut?
Ionel:-Eu am văzut picioarele până la genunchi….
- Ieși afară,ești eliminat trei zile.
Gigel:-Eu am văzut pulpițele…
- Ieși afară,ești eliminat o săptămână!
Bulă:
- Sărut mâna,doamnă,ne vedem la toamnă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.