20 mai 2011

Momente Pur Romanesti

Recent ziarele au anuntat de naşterea unui copil, care are organe ale ambelor sexe: penis şi creier.

Cum îţi dai seama dacă o ţestoasă e mascul sau femelă?
O gâdili pe burtă… Dacă e bucuros, e mascul. Dacă e bucuroasă, e femelă

Un pasager în metro citeste o carte si din când în când exclamă:
- Uau! Nu aş fi crezut niciodata! Nu se poate!
În cele din urmă, ceilalţi pasageri nu se abtin şi-l întreaba:
- Ce citeşti?
- Un dicţionar ortografic.

Una merge la doctor:
- Doctore, nu stiu ce am, dar in ultima vreme sunt cam nervoasa...
- Pai, sa va dau ceva de calmare...
- De cal mare, de cal mic, de cal sa fie

Trei vanatori isi lauda cainii. Primul:
-Eram la vanatoare. Si cand sa impusc mi-am dat seama ca mi-am uitat tolba cu cartuse acasa. I-am dat cainelui meu sa miroase teava pustii si in jumatate de ora mi-a venit cu tolba cu cartuse...
-Eu tot asa, eram la vanatoare de rate. Cand sa scot pusca mi-am dat seama ca i-am uitat patul pustii acasa. I-am dat cainelui sa miroase tragaciul si apoi mi-am venit cu patul pustii...
Al treilea:
- Eu de intamplarile de la vanatoare cu cainele meu nici nu va mai povestesc. Dar sa vedeti eram odata la plaja cu nevasta-mea si cand sa ne intindem la soare ne dam seama ca nevasta-mea si-a uita bikini acasa. Il pun pe caine sa o miroase intre picioare. El fuge acasa si vine tragand vecinu' de s..a.

- Scoala Ioane, ca nevasta-ta face amor cu Gheorghe in porumb!
Da fuga Ion, dar dupa un timp se intoarce linistit.
- Nu era porumbul meu ma...

La 9 din 10 barbati le plac femeile cu sani mari. Celui de-al 10-lea ii place de ceilalti 9 barbati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.