20 mai 2011

Inteligenta suprema

Cum ti-am promis domnule "alt dor" sau "hooo fraierilor",cel care m-ai jignit prin comentariul lasat la articolul scris despre Inna,am sa-ti dovedesc de ce am aceasta parere despre ea.Nu prea imi sta in caracter sa demonstrez prostilor anumite lucruri,dar fac un efort,pentru eventualele commenturi de genul,sunt sigur ca mai exista persoane ca tine.

Primul exemplu de prostie,si vorbeste in romana!



Al doilea exemplu,vorbeste in engleza,limba in care are toate melodiile(daca le pot numi asa),pentru comoditate,cuvinte pe fond muzical



Al treilea exemplu,Inna se considera la fel de importanta ca Hagi,Nastase sau Nadia.Din pacate nu mai gasesc clipul in care spunea asta,dar cu prima ocazie cand il voi gasi,il voi posta.
Sper ca acest articol a ajuns la tine domnule alt_dor,in Bucuresti sectorul 3.
Numai bine!

4 comentarii:

  1. Ba, ia invata tu sa scrii inainte sa-ti dai cu parerea. Daca ai impresia c-ai scris corect, esti un caz pierdut. Nimic mai urat decat un agramat parerist.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau ca esti frustrat,jobul tau probabil te impinge sa fii
    asa.De altfel,poate asa iti castigi o paine,pupand in cur toate
    nonvalorile romanesti cu impresii de vedete.
    Ma mariane sau domnule
    dorobantu,sunt suta la suta convins ca scriu,vorbesc si imi dau cu
    parerea mult mai bine ca inna.Deci asta e clar,iar eu am invatat ceva,nu
    judeca un om mai destept ca tine,e uite ca pe inna imi permit s-o judec
    si s-o critic.Clipul de sus,in timp ce ea vorbeste in
    romana,demonstreaza tot!
    Stiu cum e sa fii fanul cuiva,sau sa sustii
    pe cineva si iti inteleg reactia.Dar cand te mai intalnesti cu
    inna,spune-i tu sa nu se mai considere cea mai importanta persoana din
    Romania,ca nu e. Sa ai o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3.  Bai sorine inteleg ca nu o placi pe inna, dar ce te tot agiti atat ca doar nu te pune nimeni sa o pupi in fund....Las-o asa. Mie personal imi place ca strainii mai vorbesc si altfel despre noi, si nu ne iau doar cu tiganii.Si asta in mare parte din cauza ei si a alltor artisti, chiar daca unii dintre ei nu sunt capabili sa termine nici o facultate. Asta e... Daca ai fost in strainatate stii cum se aude muzica ei pe acolo.
    ps: dupa virgula se lasa un spatiu pana in urmatorul cuvant ca altfel e greu de citit si se vede oribil. W-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  4.  ma oamenilor,ce nu intelegeti,n-aveam nimic cu inna si n-am nimic cu inna omul,ci cu inna artistul.Nu ma iau de un om de pe strada,cand il aud ca spune "e multe si e bune",nu-s tampit,stiu ca asta e coeficientul de inteligenta in Romania si il iau ca atare.De cate ori sa va zic ce ma deranjeaza la inna,chiar trebuie sa repet la fiecare in parte?
    1.nu e mai celebra ca hagi,nastase si nadia PUNCT! (asa cum a declarat ea)
    2. inna nu-si poate canta melodiile live suta la suta,cum alti artisti din romania,alexandra stan(foarte criticata pe net) sau andra o fac cu usurinta.Si cred ca e o chestie de bun simt sa canti live in fata publicului.
    3.Nu ma intereseaza aceste aspecte,ca se aud melodiile ei afara.probabil se aud,la fel cum se aud si aici,altfel n-au cum.Nu cred ca a facut mai multe variante!
    4.Frate,e jenant...un artist international sa vorbeasca cum vorbeste ea in primul clip.Nenea de mai sus ma facea pe mine agramat.Daca eu sunt agramat,ea cum e?

    De ce ma tot agit atat?e parerea mea si am dreptul sa mi-o spun.Am dreptul sa raspund oricarui cititor,atat prin articole scrise,cat si prin commenturi.Nu-mi ia nimeni acest drept.Si orice incercare de a ma face sa imi schimb parerea,e fara succes.Va spun de acum.
    Nimeni n-o sa-mi scoata din cap ca inna nu canta live si nu prea bungheste romana prea bine sau ca are lipsuri care se vad sau se aud.Pentru asta mai are de muncit.
    Daca e atat de mandra de tara ei si vai vai ce romanca sunt eu,de ce nu scrie pe facebook-ul ei in romana?nu conteaza ca e in china,arabia saudita,australia sau mai stiu eu ce teritoriu strain,pastreaza-ti limba...
    Si te rog frumos,nu-mi da lectii de gramatica sau de limba romana,nici tu si nici nenea de mai sus,nu e cazul...crede-ma!
    si tu sa ai un weekend placut.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.