18 martie 2011

Sa aberam - bogati si saraci

"Diferenta dintre un bogat si un sarac e ca,bogatul stie cum e sa fi sarac,pe cand saracul nu stie cum e sa fi bogat."
N-am citit aceasta fraza undeva,pur si simplu mi-a venit mie in cap,satul fiind de aceste diferente materiale,care par fi din ce in ce mai mari.
E trist,incep sa cred in acea "actiune" contra paturii de mijloc.Incep sa cred in cucerirea Romaniei de catre tigani.
Ma simt ca un intrus in propria mea tara.Sunt inconjurat de ace,mii de ace,care la fiecare pas gresit,stau sa ma intepe.Ace infectate...urasc,urasc aceste ace.
Traiesc o realitate cruda,dar nu imi vine sa renunt,simt ca pot mai mult,simt ca pot sa ajut.

Probabil va intrebati:"ce e asta?"
Desi erati obisnuiti sa cititi doar bancuri,chestii amuzante sau sa vedeti clipuri amuzante,de azi va veti lovi si de astfel de articole.Deci nu va speriati,n-am luat-o razna,doar ne descarcam si noi,cum altfel decat prin tastatura.Unii se descarca la tv,altii in padure,fiecare dupa posibilitati,noi o facem aici,la fel cum o fac si alte persoane pe blogurile personale.
O zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.