18 martie 2011

Sa aberam - Biserici si rugaciuni

Nu zice nimeni sa nu fii credincios,dar daca stai sa te gandesti poti sa mori in biserica,ars de lumari sau strivit de un candelabru montat de un electrician beat.Atunci o sa zica lumea:"a murit saracu!lasa...a murit in casa Domnului,e mai aproape de El?" cum dracu?! parca noi ne rugam sa avem sanatate,sa nu murim ca prostii de vreo boala sau calcati de o masina fara sofer.
De aceea eu ma duc la biserica o data sau de doua ori pe an.De paste si de obicei in vacante,dar nu mereu.Fac asta de ani buni si ma simt bine.Cred in Dumnezeu,nu trebuie sa ma exteriorizez,sa imi fac cruci cu zece maini cand trec pe langa o biserica,e egal cu zero,pentru mine.Si niciodata nu inteleg chestia asta cu inchinatu de cate ori treci pe langa o biserica,hai ca pe musulmani,ii inteleg.La ei e lege,la o anumita ora opresc tot si se roaga,pentru ca sunt si credinciosi,dar la noi...ce credinta pe Nea Mitica,se inchina si dupa ce face doi metrii,incepe si-si baga pula ca i-a intrat o musca in ochi.
Sa nu mai vorbim despre preotii perversi si orgiile facute in CASA DOMNULUI.Si ma intreb eu oare,de ce sa vizitez astfel de locuri in care exista astfel de persoane.Nu mai bine ma rog acasa,spre rasarit ca asa am invatat de mic si cand simt nevoia sa aprind o lumanare,tamaie,mie mi se pare mai corect,pentru mine.
De paste voi continua sa ma duc la biserica,in rest,poate doar sa vizitez.Imi doresc sa ajung in Moldova,sa vizitez acele cladiri construite de Stefan cel Mare...chiar,asta cine plm a fost?
Oricum nu intelegeti ca nu-s credincios sau ca am devenit ateu peste noapte.Nu,eu cred in Dumnezeu si voi continua sa cred,doar ca bisericile nu imi mai inspira atata incredere,desi as incerca o vacanta la o manastire,multa liniste,un program strict,poate asa m-as invata sa mananc la ore exacte.
In final va spun celebrul: Cu Dumnezeu inainte!
Numai bine!

Un comentariu:

  1. ai uitat sa zici ca multi preoti din ziua de azi nu sunt deloc demni de incredere... s-au facut "popi" doar de ochii lumii, ca sa aiba "de haleala" pe la sarbatori sau parastase, in timp ce ei se ocupa cu bisnita de masini, de exemplu (cu asta se ocupa cel putin 2 dintre preotii pe care ii stiu eu) sau multe alte "afaceri"

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.