28 decembrie 2010

Momente Pur Romanesti

Doi beţivi făcuţi varză zac pe zăpadă. Deodată se apropie de ei un Saint-Bernard uriaş, cu un butoiaş de rom la gât.
- Ia uită-te, vine cel mai bun prieten al omului, zice unul.
- Da, pacat ca are un caine legat de el!

Bunicul de 80 de ani la telefon:
- Alo, doresc să particip la jocul telefonic anunţat.
- Foarte bine! Am trei întrebări, v-aţi pregătit?
- Da!
- Întrebare: are două roţi, un ghidon şi se poate folosi pentru deplasare?
- Bicicleta!
- Nu-i rău, dar noi în mod concret ne-am gândit la Pegas.
- A doua întrebare: ce are patru roţi, un volan şi se poate folosi pentru deplasare?
- Maşina!
- Nu-i rău dar noi în mod concret ne-am gândit la Volvo.
- Urmează ultima, cea de a treia întrebare Pentru a câştiga trebuie să daţi
răspunsul corect! V-aţi pregătit?
‎- Da!
- Deci: ce are aripi, este condus de un pilot şi se poate folosi pentru deplasare?
- Avion!
- Nu e rău! dar ne pare rău, în lipsa răspunsului corect ai pierdut! Noi în
mod concret ne-am gândit la Airbus. Va mulţumim pentru joc, va aşteptăm şi
în viitor, la revedere!
Bătrânul dezamăgit îi întrerupe:
- Îmi cer scuze, dar va rog permiteţi-mi să pun şi eu o întrebare?
- Poftiţi.
- Ce stă pe trotuar şi îşi vinde corpul pentru plăceri sexuale?
- Curva!
- Nu-i rău, dar eu în mod concret m-am gândit la mă-ta!

- Doctore, mă simt rău, am ameţeli şi în plus ma arde la inimă!
- Doamnă, în primul rând nu sunt doctor, sunt ospătar; în al doilea rând nu sunteţi bolnavă, sunteţi beată; iar în al treilea rând aveţi un sân în scrumieră.

O maşină se loveşte brutal de o căruţă în urma accidentului calul şi căruţaşul sunt răniţi destul de grav. Poliţistul vine la faţa locului şi văzând calul chinuindu-se, într-un acces de milă, îl împuşcă. Apoi se îndreaptă către căruţaş cu pistolul în mana şi îl întreabă:
- Şi dumneavoastră sunteţi rănit?
- Nu, nu! Doamne fereşte, aşa de bine nu m-am simţit niciodată!


Ea: Vai ce culori, ce priveliste, observa culorile frunzelor. Uite galbene, rosii. Ce varietate de culori, ce minunat !
El, la fel de romantic, tragand un fum din tigare: Ce vrei fa, e toamna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.