28 decembrie 2010

Am schimbat tema!

M-am hotarat sa schimb tema blogului,deoarece cealalta imi dadea o stare de sufocare:))).
Am ales o tema de tip magazine deoarece e mult mai bine asezata decat cealalta.
O data cu noua tema,am creat si sigla oficiala a acestui blog.O puteti vedea sus,ea este compusa din numele blogului evident si harta Romaniei.O sa facem si niste tricouri,care vor contine aceasta sigla,dar mai spre vara:))
Ce am mai adus nou cu schimbarea temei?
Pai,comentariile vor fi lasate doar cu contul de facebook.
De ce?
Pentru ca:
1.mai toata lumea are cont pe facebook;
2.e foarte usor de lasat(pentru cei care utilizeaza facebook-ul);
3.e mai amuzant;
4.putem si noi sa va vedem meclele si sa va identificam mai usor.
Inca o data spun si aici,ne rezervam dreptul de a sterge orice comentariu cu limbaj obscen sau ofensator adus la adresa autorilor sau cititorilor acestui blog,conform politicii blogului!
Deci sper sa va placa tema,ca n-o mai schimb curand.O sa ma doara capul o saptamana,dar merita:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.