22 noiembrie 2010

Momente Pur Româneşti

O doamnă şi-a pierdut poşeta în agitaţia cu cumpărăturile. A fost găsită de către un băieţel cinstit care i-a returnat-o.
Uitându-se în poşetă, ea zice:
- Hmmm…când mi-am pierdut poşeta aveam o bancnotă de 20 dolari. Acum am 20 bancnote de un dolar.
Băieţelul a răspuns repede:
- Aveţi dreptate doamnă. Ultima dată când am găsit poşeta unei doamne nu avea mărunţiş pentru răsplată.

*****

Î: Ce-a primit Mircea Geoană de la Moş Nicolae ?
R: Jocul Mircea Geoană Preşedinte, varianta demo.

*****


- Ce mai faceţi, domnule doctor ?
- Nimic, îmi omor şi eu timpul…
- De ce, aţi rămas fără pacienţi ?

*****

Recent a fost efectuat un sondaj de opinie în Italia, în care întrebarea era:
- Credeţi că sunt prea mulţi români în ţară ?
Rezultatele au fost după cum urmează:
20% dintre respondenţi au spus "Si"
10% dintre respondenţi au spus "No"
70% dintre respondenţi au spus: "Ei, pe dracu".

*****

Vin americanii şi japonezii şi fură proiectul Logan-ului.

Americanii îl duc la ei, se uită la proiect şi fac unul exact după proiect, numai că după ce au montat piesă cu piesă a ieşit un tractor.

Japonezii la rândul lor la fel, au montat exact după proiect, au folosit aceleaşi piese, dar când l-au montat, tot un tractor le-a ieşit.

Vin americanii şi japonezii nelămuriţi la români şi le povestesc cele întâmplate, iar românii le răspund:

- Şi la noi tot un tractor a ieşit, dar după aceea l-am luat cu pila !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.