22 noiembrie 2010

Bancul zilei

Un tânăr reporter se duce într-un sătuc de munte să ia un interviu
unui bătrân care îşi sărbătorea a suta aniversare.
Reporterul:
- Aţi putea să ne istorisiţi cea mai frumoasă amintire a dvs. ?
Moşulică se scarpină în cap şi zice:
- Cum să nu, odată femeia unui vecin s-a pierdut prin munţi. Ne-am
adunat cu toţii, am plecat să o căutăm, am găsit-o, am venit înapoi, ne-am
îmbătat ca porcii de bucurie şi am f....-o, tot satul.
Reporterul schimbă feţe, feţe, opreşte reportofonul şi zice:
- Tataie, nu pot să pun aşa ceva la radio, o luăm de la capăt, dar
caută altă amintire.
Moşulică se gândeşte el ce se gândeşte, deodată se luminează la
faţă şi zice:
- Altă dată, capra unui vecin s-a pierdut în munţi. Ne-am adunat cu
toţii, am plecat să o căutam, am găsit-o, am venit înapoi, ne-am îmbătat ca
porcii de bucurie şi am f....-o, tot satul.
Reporterul zice:
- Nu, nu, nu, e şi mai oribil, o lăsăm baltă cu amintirile frumoase,
mai bine ne povestiţi cea mai urâtă amintire a dvs.

Moşulică, cu lacrimi în ochi începe:
- O dată, m-am pierdut în munţi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.