6 octombrie 2010

Foame de bani

Trezit de la ora 8,o oră înaintată pentru mine,am dat fuga la forţele de muncă sau ce dq sunt alea,ca să depun ce mai era de depus pentru a primi şomajul.Eu am fost şi ieri,dar asta când m-am trezit,pe la 1,iar aia închid la 2:)))...şi aşa m-am hotărât să mă trezesc de dimineaţă,cu speranţa că voi fi primul,dar se pare ca nu numai eu am avut acest gând:))).Când am ajuns acolo,să-mi vină rău,o mare de oameni.M-am aşezat dezamăgit şi somnoros pe o masă de lângă uşa pe care se intra.Şi cum stăteam eu acolo,am asistat la câteva discuţii,dar cea mai interesantă,cea mai tristă şi cea care caracterizează perfect situaţia din România,e discuţia dintre două femei care îşi povesteau una alteia ce mai e cu viaţa lor,iar una din ele se plângea că îşi va da copilul unei familii,pentru că nu mai putea să-l întreţină.Chiar e trist!
Nu mai spun,că tot în acele momente vine una la mine să îmi zică,cum să fac să termin cu dosaru' mai repede,mă uit la ea şi o ascult,citez:Eu îi dădui 10 lei lu' doamna aia cu păru' alb,îmbracată în sacou ăla.,desigur nu i-am zis nimic,doar dădeam din cap:)) dar vroiam să scot în evidenţă că şpaga în România n-are limite,au ajuns să ia şpagă de la nişte oameni care cer bani.Urât,desigur că acea persoană a fost scutită de statu' la coadă,dar nu şi de a aştepta.
Un alt lucru' amuzant,pe care trebuia să-l spun de la început,e faptul cum veneau oamenii acolo.V-am zis că stăteam pe o masă,lângă uşa de la intrare şi vedeam oamenii cum veneau de la depărtare cu viteză,plini de entuziasm,că vor fi primii,iar când intrau se opreau brusc şi înjurau printre dinţi,o imagine de camera de râs:)))Mi-a fost ruşine să filmez sau să fac poze,dar merita:)))
Oricum ramân la aceeaşi parere,România nu îşi va reveni până nu se va schimba tot sistemul de la rădăcini,iar asta...nu se va întâmpla niciodata!

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.