13 mai 2010

Momente Pur Româneşti

Măi Ioane, de ce te-ai însurat ?
- Pentru că nu-mi plăcea mâncarea gătită de mine.
- Şi acum cum e ?
- Acum îmi place !

*****

Doi beţivi se întâlnesc pe stradă venind din direcţii opuse.
Primul:
- Îmi daţi voie să trec printre dumneavoastră ?
Al doilea:
- Da, dar pe rând, câte unul.

*****

Într-o zi Ceauşescu se duce în vizită pe la ţigani.
- Hai noroc, bine v-am găsit !
- Să trăiască Tovarăşu'.
- Mă, ce aţi zice voi dacă v-aş da la toţi case ?
- O, pupaţi-aş tălpile, ia un pahar de vin să bem.
- Dar ce aţi zice dacă v-aş oferi cele mai tari maşini din lume ?
- Ce bine ar fi !
- Mai ia un pahar de vin, că tare ne bucurăm.
- Şi vă voi găsi la toţi locuri de muncă !
Ţiganu' îi luă paharul din mână şi zise:
- Ce ai tovarăşe, te-mbătaşi ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.