13 mai 2010

Manelisti pamfletati de manelisti

E o moda acum in Romania sa faci caterinca de orice.Fie ca e sportiv,prezentator,cantaret,presedinte sau fie ca e preot,romanul face misto,ca el e mai breaz.Am gasit pe youtube,un pustan,care vrea sa faca caterinca de un manelist,buuun.No problem,dar am cateva intrebari:D daca nu-ti plac manelele,daca nu le-ai ascultat niciodata,de unde stii ce gesturi face manelistul respectiv?de unde stii melodia?ca acum sa fim seriosi,nu-mi zi ca ai luat-o la intamplare,ca nu te cred...Nu stiu de ce,dar eu am parerea ca,imitand o persoana,inseamna ca-ti place de ea.Vezi exemple:Michael Jackson,Cristiano Ronaldo,Messi,Pavarotti si diferite personalitati.
Dar probabil acum o sa-mi ziceti,pai da,dar daca faci misto,nu-ti mai place!ba da,ia aduceti-va aminte cand erati mici si va placea de o fata si nu prea va baga in seama,cum faceati sa-i atrageti atentia?o imitati,in gesturi,vorbe si astfel era posibil ca ei sa-i placa ceea ce faci,sa o amuzi.Asa si cu asta,el cica face caterinca,pamflet,dar cred ca zace maneaua-n el rau...priviti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.