1 septembrie 2012

Nunta EB-ei, pareri si intrebari...

De departe asta e cel mai important subiect pe ziua de azi si nici n-ar avea cum sa nu fie, pentru ca, bun, rau, Basescu e primul om in stat, iar printr-o deductie simpla si amuzanta, fie'sa e a treia doamna din stat, asta inseamna un punct de interes pentru oamenii si presa din Romania.
Daca nunta lui Irinel cu Monica a atras atentia unei mase considerabile de telespectatori, cu siguranta nunta Elenei Basescu va atrage si mai multi privitori, tocmai de aceea la tv, pe posturile de stiri se discuta numai despre acest eveniment. Ca se discuta nu e nicio problema, dar modul in care se discuta, creeaza o problema destul de mare.
Din ce am apucat eu sa vad, pentru ca ma uit destul de rar la tv, a fost momentul in care cuplul a ajuns la primaria sectorului 2 pentru a se cununa, acolo fiind asteptati de o "mare" de oameni, care la aparitia familiei prezidentiale, au inceput sa huiduie si sa ceara demisia. Pe fetele celor mustrati de catre populatie, s-a vazut o usoara nemultumire si chiar regret, totusi, astazi e o zi importanta pentru ei, dar putem spune ca astea-s riscurile meseriei, pe sistemul: "ce dai, aia primesti!". Nu cred ca au fost atat de naivi in cat sa creada ca vor fi primiti cum au fost printul William si Kate. Oricum eu sunt putin retinut in ceea ce priveste multimea de oameni de acolo, si sunt de parere ca jumatate au fost adusi de catre USL, si oricum, chiar de n-ar fi fost, mi se pare inuman si josnic ceea ce s-a intamplat acolo, chiar daca, repet, meritau asa ceva, dar nu intr-o zi ca asta.
Trecand peste politica, pentru ca deja am acordat prea mult timp acestui lucru si nu prea e bine, am si eu cateva curiozitati:
1. Cine a oficiat cununia civila? primarul sectorului 2 sau insusi Traian Basescu?
2. Oare Traian Basescu va respecta "traditia" romaneasca de a da bani la lautari? se stie ca e un petrecaret innascut.
3. Daca se va fura mireasa, cautarile se vor face cu ajutorul serviciilor secrete?
4. Banii primiti drept dar de nunta, vor fi impozitati?
5. Traian Basescu, dupa spusele lui, este un nationalist convins, asta inseamna ca se vor respecta multe obiceiuri la nunta, printre care si strigatul mesei. Dupa estimarile presei, ar fi cam 600 de invitati, asta inseamna cam 600 de familii si plicuri, pentru a striga masa, l-au chemat pe Ilie Dobre? Nu de alta, dar sa termine mai repede.
Ma rog, cam astea ar fi micile mele curiozitati. O sambata minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.