15 septembrie 2011

Poftim cultura...

La intrebarea, care e diferenta dintre Paste si Craciun, locuitorii unui sat din Prahova au fost siguri pe raspunsurile date: "Nu stiu!"
Adevarul e ca pentru pentru a face o astfel de comparatie, iti trebuie cel putin lincenta in Teologie. Oare care o fi diferenta dintre Paste si Craciun?
Ce e ciudat, faptul ca persoanele respective frecventeaza biserica destul de des. Ce-or face acolo, nu stiu...
Pe langa asta, ma amuza modul in care unii incearca sa explice, folosind niste clisee filozofice, care pot impresiona pana la lacrimi orice om.
Mi s-a luat sa spun aceeasi propozitie: Nu mai am cuvinte! Daca continui in felul asta, o sa raman mut, la cati prosti exista in Romania. Asa ca nu-mi ramane decat sa rad si sa fac caterinca de acesti oameni, chiar daca nu e frumos.
Si daca se simt jigniti de modul in care comentez ceea ce vorbesc ei, ii invit sa puna mana pe carte, pentru ca si eu ma simt jignit si chiar sunt stupefiat de faptul ca acesti analfabeti, au drept de vot in tara mea. Si datorita lor, imi stric eu viitorul. Asa ca, cea mai buna solutie e sa se dea un test de Limba Romana (macar atat), iar cei care nu trec acest test, sa ramana fara cetatenie si drepturi si sa se duca-n pula mea unde vad cu ochii, ca mie nu prea-mi convine ca ai mei parinti sa munceasca pentru niste analfabeti, care au frecat pula-n comunism, iar acum au pretentii la pensie...
O adunatura de prosti si betivi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.