23 septembrie 2011

Momente Pur Romanesti

Un tip intră într-un bar zgâriat pe faţă, pe mâini, pe picioare şi cu hainele sfâşiate. Văzându-l astfel, prietenii îl întreabă ce i s-a întâmplat
- Tocmai am îngropat-o pe soacră-mea.
- Şi ce legatură are asta cu zgârieturile tale?
- Nu vroia…

*******

- Alo ?
- Da !
- Institutul internaţional de astrofizică, spectroscopie nucleara, prospecţiuni intergalactice, studiul quasarilor şi determinarea universurilor ciclice cu structură toroidală ?
- Da, noi suntem !
- Cu Gogu de la cazane, vă rog.

*******

Se încheie Cina cea de Taină. Vine ospătarul cu nota de plată la Isus. Se uită Iisus la notă şi înlemneşte, în pragul infarctului: 30 de arginţi.
- Ioane, ai tu cumva 30 de arginţi?
- Nu, doamne, am dat toţi banii la săraci.
- Andrei, ai tu cumva 30 de arginţi?
Acelaşi răspuns.
- Petre?
Petre ridică din umeri, nu are. Ultimul apostol:
- Iuda, ai tu cumva treizeci de arginţi?
- N-am Doamn, dar am o idee…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.