31 august 2011

Interzis:

 Ce vreau sa spun cu asta? Nu le supooooooooooort!!! Imi sunt cele mai antipatice semne de pe mess. Le detest!
Le urasc atat de mult, incat mi le-am scos din Y!M. Cand cineva mi le trimite, imi apare grupul de caractere specific semnului si nu imi mai apare imaginea.
Probabil credeti ca sunt usor dus, deoarece am ajuns sa urasc niste semne inofensive, dar am si o explicatie pentru aceasta ciudatentie.
O sa va fac un mic dictionar, care va ajuta sa interpretati aceste trei semne, sper ca dupa ce il veti citi, ma veti intelege:))


Pe langa zambetul idiot afisat pe fata sa, acest semn imi transmite urmatoarele mesaje: "Mda, aha, ok, nu prea amuzant, dispari, plictisitor, n-am chef de tine sau e pus atunci cand persoana respectiva nu mai are ce sa zica sau nu mai vrea sa vorbeasca si nu stie cum sa inchida discutia cat mai repede.


Acesta e un semn nu prea folosit pe mess, adica nu l-am mai intalnit de mult, asta inseamna ca nu sunt singurul care-l uraste. Totusi si asta imi transmite mesaje nu prea prietenoase. In primul rand cand cineva imi pune acest semn, ma simt amenintat, gen: aha, mai vedem noi. Stiu ca e facut cu scopul de a face cu ochiul cuiva, dar cei de la yahoo l-au gresit. E sinistru!


Am ajuns si la acest needucat cu limba scoasa. Pentru acest micut, n-am prea multe de spus. El imi transmite un mesaj direct si anume: Prostule! sau prostutule :))) sau cum vreti voi, cert e ca cine-mi pune semnul asta, eu il primesc ca pe o jignire:))

Nu stiu cum interpretati voi semnele astea, dar as fi curios!
Am scris acest articol in speranta ca prietenii mei din lista de messenger, nu vor mai folosi aceste trei semne. Doamne ajuta! :)))

4 comentarii:

  1. Total de acord cu tine, cu ce ai zis mai sus. Mie mi se pare semnul asta :) un fel de superioritate, un fel de "esti penal", sau "vorbesti degeaba" ceva de genul. Si eu mi l-am scos de pe mess, si din fereastra de im si din alea de la status. Cat despre restul, aceeasi parere

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca nu sunt singur! :))) mi-ai facut ziua mai frumoasa, cred c-o sa fac un grup pe facebook, al celor care nu suporta semnele astea:))

    RăspundețiȘtergere
  3. da , e pra smecher , bv tie tati, spui lucrurilor pe fata . Christian Popescu esti un lake ba frustratule

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.