10 iulie 2011

Momente Pur Romanesti

-Si cand v-ati dat seama ca e beata?
-Cand am primit un SMS de pe telefonul ei: "Suna-ma, ca nu-mi gasesc telefonul"

*******

Unul mai jerpelit intra intr-o banca. La ghiseu, ii zice fetei:
-Duduie, vreau sa depun niste c...ti de bani in c...tul vostru de banca...
-Domnule in banca noastra nu este permis un asemenea vocabular. Il chem pe sefu'.
-Care-i problema, domnule?intreaba sefu'.
-I-am zis duduii ca vreau sa depun niste c...ti de bani in c...tul vostru de banca...
-Despre ce suma este vorba?
-Un c...t de doua milioane de dolari.
-Si c***a asta nu vrea sa va serveasca?!

*******

Vine soțul acasă beat, soția îl întâlnește în prag cu o tigaie în mână, la care soțul:
-Du-te și culca-te ca nu imi e foame!

*******

Ora 4 dimineaţa. Farmacia de serviciu. Pe usă intră un tânăr morocănos.
- Daţi-mi, vă rog, un remediu pentru insomnie!
- Doriti ceva anume ?
- Un test de sarcină.

*******

Un betiv se urca in tramvai si spune:
-Ma pi* pe toti calatorii de pe partea dreapta.
Nimeni nu are curajul sa spuna nimic.
-Ma c.. pe toti calatorii de pe partea stanga.
Un tip tanar si bine facut se rasteste la betiv:
-Si pe mine?
Betivul se uita cu ochii tulburi si spune:
-Nu, pe tine te las la urma sa ma sterg la fund.

*******

Noaptea nunţii. Tanara nesătulă: o dată, de două ori, de trei, de patru.... Spre dimineaţa soţia a adormit. Soţul merge la wc. Lipseste 5, 10 minute...
Soţia se trezeşte şi merge să-l caute. Il găseste in wc, bâjbâind prin chiloţi şi şoptind:
- Hai, te rog... ieşi ... Îţi spun eu: ea doarme!

*******

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.