28 iunie 2011

Perle Marian Vanghelie

M-am săturat să facem dosare noi lor şi noi nouă.

Mai are mult până să aibă punc­te de vedere asupra la ce spun eu.

Sunt un om pământean şi mă interesează decât Bucureştiul şi atât.

La noi, este un partid democrat şi sunt foarte mulţi lideri care şi-au spus punctul de vedere. Ne consultăm telepatic, noi, între membrii de partid, ne înţelegem din priviri. Prin telepatie, ştim ceea ce avem de spus.

Am să dau nişte mici exemple şi nu vreau ca să se înţeleagă nimic.

Oamenii, după cum aţi văzut, s-a votat secret şi au simţit.

Voi demonstra societăţii româneşti şi bucureştenilor exact pregătirea fiecărui primar la un număr de 100 de oraşe din Europa şi exact fiecare câte limbi străini ştiu, ce ştiu şi aşa mai departe.

Acel tânăr care s-a transformat în 300 este vorba de unul singur.

Deci mănânci, exişti.

Sunt atât de nervos şi de supă­rat, încât nu vorbesc decât adminis­trativ.

Şi-ntr-un pom dacă mă puneţi, eu am puncte de vedere.

Nu cu asemenea formule, de a spune ce trebuie să-nveţe românii şi unde găsesc pe Goagăl, Goagăl, Gagăl... Google, Google, Gulgăl... Google, Google... aşa, unde găsim păpădia, unde găsim nu ştiu ce şi unde ne interesăm de Herodot. Deci ăsta este un circ.

Cine nu are loc de mine... nu mă interesează... să se înghesuieşte!

Ca şi prieten cu Sorin Oprescu, mă doare vizavi de atitudinea pe care a avut-o Sorin Oprescu.

E o fată tânără care am tot respectul din punctul meu de vedere.

Daca nu esti bun, PSD te ejaculeaza..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.