25 iunie 2011

Momente Pur Romanesti

Doi tractoristi scot pita ,slana, bat o ceapa de roata de la tractor si se pun sa manance. Vine seful turbat de nervi si ii intreaba:
- Voi de ce nu semanati ?!?
Unu dintre ei raspunde:
- Pai… nu suntem frati!

*******

Invatatoarea la scoala . . .preda copiilor despre numere :
- Copii , ce urmeaza dupa 69 ?
- Apa de gura....doamna invatatoare...

*******

O doamnă la ginecolog.
- D-le doctor, am o problemă. Coapsele mele sunt negre pe partea interioară.
- Nu poate fi. Ia să vedem, mi-e foarte interesant. Într-adevăr sunt negre.
După o pauză de gândire:
- Sotul tău este tigan?
- Da ...
- Spune-i, te rog, că cerceii lui nu sunt din aur!

*******

- D-le doctor, de ce prietenei mele după sex ii tremura picioarele?
- Mosule, baba ta sufera de Parkinson!

*******


- Omule, o cunoşti pe această ghicitoare?
- O da... Cândva mi-a prezis că o explozie va schimba foarte multe în viaţa mea.
- Şi sa întâmplat?
- Mi s-a rupt prezervativul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.