2 iunie 2011

Momente Pur Romanesti

Sa devii drogata, alcoolica şi curvă e foarte simplu. Este suficient sa nu saluti batranele de pe banca din fata blocului!

Un batranel se duce la bordel sa-si ofere si el o bucurie. Matroana il conduce la o tanara apetisanta si gata de orice. Sigura pe ea, aceasta ii spune :
- Mosule, dezbracarea sa trecem la treburi serioase!!!
Se dezbraca mosul, iar tipa ii ia hainele si i le arunca pe geam.
- Ce faci, nenorocito??! sare batranelul suparat.
- Lasa, mosule, nu-ti face probleme, ca pana dimineatza vom face dragoste de-or sa-ti ramana hainele mari !!!
Tipa se dezbraca la randul ei , iar mosul ii ia hainele si i le arunca pe geam.
- Ce faci, tataie, te razbuni ?!?!
- Ba nicidecum, dar pana mi se scoala mie, se schimba moda!!

Un om ingrijorat merge la doctor.
-Ce s-a intampat? il intreaba doctorul.
-Pai, Dom' Doctor, mi s-a invinetit un coi.
Doctorul il dezbraca, il consulta dupa care zice:-Omule,imi pare rau dar trebuie extirpat.
-Pai si eu ce fac?
-A, nu-ti fa probleme ca se poate si cu unu.
Il opereaza, omul e bine, e multumit dar dupa o luna vine iar la doctor.
-Dom' Doctor, mi s-a invinetit si celalalt coi.
Il consulta doctorul dupa care constata ca trebuie extirpat si acesta.
-Pai si eu ce fac?
-Lasa ca se poate si fara.
Il opereaza doctorul, ii pune si o punga si omul e multumit.
Dupa un timp vine iar la doctor.
-Domnule, mi s-a invinetit si p***.
-Vai, e grav de tot trebuie operat imediat
Il opereaza doctorul dupa care ii monteaza pacientului un tub. Acesta se descurca cum poate o vreme dupa
care vine iar la doctor.
-Domnule Doctor sunt disperat, mi s-a invinetit si tubul.
Se dezbraca omul, il consulta doctorul, dupa care ii spune incurcat:
-E de la blugi.

Frizerul il intreaba pe client:
-Cum sa va tund ca sa fiti multumit ?
-Gratis!

Un tanar absolvent al sectiei de Management era foarte incantat de postul pe care se angajase intr-o importanta companie multinationala. In prima zi suna la Bufet, tipand in receptor:
- Adu-mi o cafea! Si viteeeeeza!!!
La celalt capat al firului raspunde o voce grava:
- Cred ca ai format un numar gresit; stii cu cine vorbesti, dobitocule?
- Nu, raspunde tanarul angajat.
- Eu sunt Directorul General, imbecilule!!!
- Dar tu stii cu cine vorbesti, dobitocule? tipa tanarul mai tare ca prima data.
- Nu, raspunde Directorul surprins.
- Perfect!... si inchide

Un orb cu o razatoare in mana: "cine dracu a scris prostia asta?"


Intr-un autobuz aglomerat, unei tipe i se pare ca un barbat se uita insistent la ea si ca ii tot pune mana pe fund. Revoltata, femeia il intreaba:
- Domnule, n-ai unde sa-ti pui mana aia in alta parte?
- Ba da, dar nu indrazneam....

Se intalnesc un domn si o doamna la nudisti...
Domnul: - Ma bucur ca v-am intalnit!
Doamna: - Observ!...

- Tata, imi cumperi, te rog, un mobil hightech 3G cu USB, bluetooth cu camera video, GPRS si cu aplicatii java si mp3?
- Fiule, nu te-ai putea droga si tu ca si ceilalti copii?

Un poliţist opreşte un student pe stradă pentru a-i verifica actele:
- Aşa, văd că nu lucrăm....
- Aşa este.
- Înseamnă că trândăvim pe banii statului...
- Exact, trândăvim.
- Se pare că suntem studenţi?
- Ei, cu asta nu pot să fiu de acord! Student sunt numai eu!

Merge o babuta pe calea ferata. Din urma se apropie trenul fluierand.
Babuta, fara se se intoarca:
- Fetele cuminti nu intorc capul cand sunt fluierate..

Un betiv iese noaptea tarziu din carciuma, la care este acostat de o negresa.
- Ei iubitule, vii pana la mine acasa???
- Da' ce dracu sa caut eu, acuma noaptea, tocmai in Africa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.