10 mai 2011

Romani aromani....

Deja vad foarte des la televizor multe "vedete",care se lauda cu nationalitatea lor ascunsa de machedoni.Un lucru care pe mine ma irita rau.
Nu am nimic de impartit cu aceasta nationalitate sau comunitate.Chiar am intrat pe net sa ma interesez cu ce se mananca aceasta natie.
Acesti machedoni sau aromani cum am spus in titlu,fac parte din poporul nostru.Sunt corcitura latina,la fel cum suntem si noi.
Atunci cand s-a romanizat dacia 1410,s-au creat niste regiuni.E,astia-s una din regiunile alea,care au rezistat,spre norocul lor.In forma populara ei se numeau Vlahi.Daca ati deschis macar o data cartea de Istoria Romanilor,imposibil sa nu stiti sau sa nu fi auzit de ei.
In Romania nu sunt considerati minoritate!si cu asta inchei ora de istorie si revin la ce ma freaca pe mine.
De ceva timp apar la cutia colorata,din ce in ce mai multe vedete imbracate mai serios,cantand intr-o limba starcita(aromana),foarte mandre de ele.
Va jur,si nu suport expresia,dar sa fiu eu al dracu care mai intelege ceva.De cand pana cand sunt aromani.Ieri sunt romani azi aromani.Am si o explicatie,pe care o sa v-o spun dupa ce termin de aberat.
Am ramas prost,cand am deschis televizorul si am vazut-o pe marea cantareata Diana Bisinicu,cantand in machedoneana.Dupa ce ca mi-era antipatica si n-o suportam,acum chiar sa n-o mai vad.Si in general pe cantaretii de se convertesc de la romani la aromani.Indiferent ca sunt intr-adevar aromani.
Pai ba manca-v-as sufletu' vostru,inainte,cand nu stia nici dracu ca Becali e machedon,de ce cacat n-ati cantat ma?De cand a declarat ala ca e machedon,s-a umplut tara de machedoni.Stiti ce sunteti voi defapt?niste lingai.Toti!
Eu singura formatie machedoneana pe care o stiam era Sopatlu.Adica asta




Voi sunteti niste facaturi ieftine.Asteptati sa va cheme ala sa va dea bani!

2 comentarii:

  1. aroman patriot26 mai 2011 la 23:12

    esti total aerian .citeste istoria aromanilor de la alexandru macedon pana azi si ai sa vezi ca nu sintem aceeasi natie cu voi romanii .mai pune mana si citeste-l pe papahagi sau pe neagu djuvara si apoi sa vii sa scrii aceste aberatii . natia de roman este cea mai corcita natie care nu-si tine nnatia si originile principiile si care nu-si cinsteste urmasi sau contemporanii .nu aromanii! rusine sa va fie ca ne denigrati dar asta e caracteristica principala a poporului roman

    RăspundețiȘtergere
  2. ma patriotule, inainte sa scriu articolul, m-am interesat si eu ca tot omul pe net, ca asa e frumos, sa te interesezi inainte sa scrii ceva.Da, spre rusinea mea nu am carti cu acei autori si nici nu i-am studiat, dar nu vad ce te-a deranjat din ce am scris eu. nu am denigrat pe nimeni, imi cer scuze daca te-ai simtit jignit citind aceasta fraza: "Sunt corcitura latina,la fel cum suntem si noi." , dar a fost sub forma de gluma. Dupa cum vezi, sau daca ai stat sa urmaresti articolele scrise de mine, ai observa ca in fiecare am fraze de genul, care par a jigni, dar au rolul de a mai amuza cititorul.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.