18 aprilie 2011

Momente Pur Romanesti

Un preot catolic, unul ortodox si un rabin discuta despre gestionarea banilor primiti de la credinciosi.
Preotul catolic: - Eu am o metoda foarte eficienta. Trag o linie cu creta pe jos si arunc banii in aer. Ce cade in stanga e pentru Dumnezeu si Biserica, ce cade in dreapta e pentru mine.
Preotul ortodox: - Eu desenez pe jos un cerc. Banii ii arunc in sus; ce cade in cerc e pentru Dumnezeu si Biserica, ce cade in afara e pentru mine.
Rabi: - La mini e cel mai simplu. Eu arunc banii in sus. Dumnezeu opreste ce-i trebuie, ce cadi inapoi e pentru rabi...


Oras. Noaptea. Un tip striga: - Oaaaameni! Oaaameni! In ferestre se aprinde lumina, apar mutrele oamenilor... - Oaaameni, oaaameni, de ce nu dormiti?


- Chelner, șnițelul este foarte tare! - Daca doriti, il voi înlocui cu o friptură. - Dar am început deja... - Nu-i nimic, si friptură este începuta!


Un bărbat stătea pe verandă cu soţia sa. La un moment dat, spune: “Te iubesc!” Soţia răspunde: “Vorbeşti tu , sau berea din tine?” Bărbatul: “Eu vorbesc… cu berea… ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.