15 ianuarie 2011

Bancul zilei

Ion termină facultatea de medicină şi e repartizat într-un sat. Acolo medicul bătrân îl informează că nu poate sta cu el prima săptămână (cum ar fi trebuit) şi pleacă spunându-i sa fie atent la ce face. Se întoarce peste 7 zile şi-l întreabă ce a făcut la care Ion îi povesteşte:
- Prima dată a venit o babă că o durea capul aşa că i-am dat un calmant. A doua oară a venit un copil julit la genunchi aşa că am curăţat rana, am dezinfectat-o şi l-am pansat. Vineri când să închid cabinetul a venit Maria, a încuiat uşa, s-a dezbrăcat şi s-a întins pe masă spunându-mi: “- Ioaneeeeee, nu am văzut p**ă de trei luni!”
Medicul cu sufletul la gura îl întreabă pe Ion:
- Şi, şi ce-ai făcut?
- I-am pus picături în ochi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.