2 decembrie 2010

Momente Pur Romanesti

Alinuta a primit de ziua ei o bicicleta si se plimba in jurul blocului.
Mamica ei o admira de la balcon:
- Uite, mami, fara-o mana!!
Dupa inca o tura:
- Uite, mami, fara maini !
Dupa inca o tura:
- Uite, mami, fara dinti !!!

Cand ne-am cunoscut - eu vorbeam si ea asculta.
Cand ne-am casatorit - ea vorbea iar eu ascultam.
Acum ambii vorbim si asculta vecinii!

O doamna se plânge unei prietene:
- Soţul meu este un ticălos!
- De ce?
- L-am rugat sa-mi dea 200 euro pentru o intervenţie estetica. El m-a privit şi mi-a dat 500!

Un domn în vârstă, in miez de noapte, merge la WC. Stă, stă...Nu poate.
- Ce e cu tine? - spune el penisului - toata viata mi-ai fost credincios si m-ai servit, iar acum brusc te împotrivesti.
- Cu cine vorbeşti? - Întreaba trezindu-se, soţia.
- Cu unul - raspunde el abătut, - tu nu-ti mai amintesti de el!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.