30 decembrie 2010

Momente Pur Româneşti

Ion o viola pe Maria. Maria începe să strige:
-Ajutoooor!!!
Ion:
- Taci fă, că mă descurc şi singur!

*******

Un ardelean, Ion, care voia sa plece în Germania îl întreabă pe un vecin de-al lui ce sa facă deoarece nu ştie limba germană.
- Nu-i bai. Limba germană-i ca la noi, doar ca tre’ să vorbeşti mai rar.
Zis şi făcut. Ajunge Ion la Hamburg, intra într-un bar şi spune:
- Bu-na zi-ua!
- Bu-na – răspunde barmanul la fel de rar.
- Daţi-mi şi mi-e o be-re.
- Po-f-tim be-rea.Dupa primele înghiţituri Ion spune:
- Eu suu-nt de la Tur-da. Tu de un-de eeşti?
- Tooot diin Turrr-da.
- Na… păi atunci de ce vorbim nemţeşte?

*******

Un ţigan îşi bate nevasta de-i învineţeşte gura şi ochii. Vine doctorul s-o vadă şi-i zice ţiganului:
- Mă ţigane, de ce-ai bătut-o asa de rău peste gură?
- Dar ce era să fac dacă e rea?
- Puteai şi tu s-o baţi peste cur.
- Domn doctor, dar de cur e bună, de gură-i rea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.