19 decembrie 2010

Momente Pur Româneşti

Dupa ce loveste un pieton, masina isi continua drumul inca vreo 10 metri .
Soferul scoate capul pe fereastra si tipa:
- Fii ba atent !
Pietonul se ridica repede, speriat, impleticindu-se si intreaba:
- De ce ba, dai inapoi ?

*******

Se intalnesc reprezentantii fabricilor de bere Becks, Heineken, Carlsberg si Guiness.
Fiecare commanda o bere.
Cel de la Becks o bere Becks, cel de la Heineken o bere Heineken, cel de la Carlsberg o bere Carlsberg, iar cel de la Guiness , spre uimirea celorlalti, cere o Coca-Cola.
Cei trei intreaba nedumeriti:
- Tu nu bei bere?
- Pai, daca voi nu beti bere, atunci nici eu nu beau!

*******
Angajatul catre director: - Daca nu-mi mariti salariul cu 100 EURO, ma duc si spun tuturor ca mi l-ati marit cu 200.

*******

Trei tinere însărcinate, o blondă, o roşcată şi o brunetă stau la uşa unui cabinet de ecografie, fiecare dorind să afle ce o să nască stând şi aşteptând, se dau în vorba şi îşi spun şi ele părerea despre sexul viitorului copil.
Bruneta: eu cred că o să am un băiat, când am conceput copilul eu am stat deasupra.
Roşcata: eu cred că o să am fetiţă, când am conceput copilul eu am stat sub bărbat.
Blonda, speriata: Şi asta înseamnă că eu o să fac un ieduţ?

(ultimul mergea ca bancul zilei,dar am apucat sa-l postez)=)))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.