24 decembrie 2010

Bancul zilei

Un tip timid intră într-un pub şi vede o tânără frumoasă stând la bar. După o oră, în care şi-a adunat tot curajul necesar, se duce spre ea şi îi spune:
- Nu te supăra, te-ar deranja dacă am schimba câteva cuvinte ?
Neaşteptat, tipa începe să urle :
- Nu, nu mă culc cu tine sub nici o formă !!!
Normal, toată lumea din pub se uită către cei doi ca la urs iar tipul, copleşit de ruşine, se întoarce timid la masa sa. După câteva minute, tânăra se apropie de el şi îşi motivează ieşirea:
- Îmi cer scuze dacă te-am făcut să te simţi prost ! Ştii, eu sunt studentă la psihologie şi fac un studiu despre cum reacţionează oamenii în situaţii jenante...
La care tipul începe sa strige cât îl ţinea gura:
- Cât ??? 300 de euro pentru o oră ??!!??

2 comentarii:

  1. am revenit, dar doar pentru putin timp fiindca o sa plec de acasa cateva zile :( ... si pana acum nu prea am mai postat pentru ca pur si simplu nu am mai apucat :P

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.