11 noiembrie 2010

Momente Pur Româneşti

Un om se duce să se spovedească. Popa îl întreabă:
− Ai făcut păcate ? Te lepezi de Satana ?
− M-aş lepăda părinte, dar am 5 copii cu ea.

*****

Cabinetul unui psihiatru. Se deschide uşa şi intră un bărbat, în patru labe cu ceva în gură.
Psihiatrul : - Vai ! Cine a venit la noi ? O pisicuţă ?
Bărbatul se târăşte până în colţul cabinetului. Doctorul îl urmăreşte.
- Un căţeluş ?
Bărbatul trece cu mâna pe lângă perete şi se târăşte în celălalt colţ.
Doctorul nu renunţă: - Ah ! Cred că e un arici, nu ? O broască ţestoasă ?
Bărbatul scoate un cablu din gură şi zice:
- Auzi, mă mai freci mult la cap sau mă laşi să îţi instalez internetul ?

*****

Un medic îşi duce studenţii în vizită la un ospiciu. Se opresc la un salon unde era un barbat cu privirile rătăcite.
- Vedeţi, acest barbat şi-a pierdut minţile fiindcă femeia cu care trebuia să se căsătorească l-a refuzat. În următoarea rezervă îl vom vizita pe cel care a luat-o…

*****

Domnule doctor... sunt bolnav...
- Dar ce te supără ?
- Cred că am un sindrom de reacţii inverse...
- Reacţii inverse ? De 25 de ani profesez dar nu am auzit de un astfel de sindrom. Cum se manifestă ?
- Păi să vedeţi, domnule doctor, la serviciu şeful mă bate la cap şi pe mine mă doare în c*r...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.