28 noiembrie 2010

Momente Pur Romanesti

Un tip cu amanta in pat... la un moment dat suna cineva la usa. Amanta, calma, ii spune sa fie linistit ca e sotul, dar rezolva ea! Se duce la usa deschide si spune:
- Aaa, Iubi! Ce bine ca ai venit... du si tu gunoiul!... si ii pune galeata de gunoi in mana. Sotul pleaca.
Amantul se imbraca si pleaca linistit si pe scari isi zice: 'Si frumoasa si desteapta...' Ajunge acasa, suna la usa, ii deschide sotia:
- Aaa, Iubi! Ce bine ca ai venit! Du si tu gunoiul!
Ia tipul galeata, coboara scarile si in sinea lui isi zice: 'Si urata si cu tupeu...'


Sotia:
- Dragul meu,am observat ca nu mai iei pastilele de "Tenox" pentru tensiune.
- Da, intr-adevar, pentru ca am citit prospectul si am vazut ce efecte secundare poate avea.
- Ce, anume?!
- Pai... poate provoca impotenta si caderea parului...
- Si ce daca?....
- Nu pot sa accept sa-mi cada parul...

O tipa pune anunt la matrimoniale: caut barbat blond, inalt si cu ochi albastri...
Dupa un timp, suna cineva la usa. Tipa se uita pe vizor-nimic. Pleaca de langa usa, dar soneria se aude din nou. Se uita iarasi pe vizor,nu vede nimic. Mai suna o data soneria. Tipa deschide, totusi usa si vede un pitic:
- Ai pus un anunt la matrimoniale...
- Da, dar nu esti inalt.
- Nu.
- Nu esti nici blond...
- Nu.
- Si nu ai nici ochii albastri...
- Nu.
- Si atunci?!
- Am venit sa-ti spun sa nu contezi pe mine!!!!!!

‎- Cum vine un copil pe lume? - Îl aduce barza până la usă, după care îl pune jos si-i zice: -"Acum, du-te-n pizda mă-tii!"...

Stewardesa către un călător:
- Doriţi cina?
- Ce pot să aleg?
- Da sau nu.


Doi prieteni discuta pe strada:
- Tu ai facut vreodata sex in trei?
- Nu!
- Atunci, du-te repede acasa, poate mai apuci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.