24 noiembrie 2010

Momente Pur Româneşti

La şcoală, la ora de fizică, îi întreabă profesoara pe elevi de unde vine curentul. Toată lumea rămâne liniştită, numai Bulă cu mâna pe sus. Profesoara îl întreabă:
- Spune, Bulă, ştii de unde vine curentul ?
- Da, din cocină.
- Cum aşa, Bulă, din cocină ?
- Păi, de fiecare dată când ni se ia curentul, tata spune: "Iar ne-au oprit porcii ăia curentul !"

*****

- Ţi-am citit lucrarea de control. Foarte bună, dar e identică cu cea a colegului tău de bancă. Ce concluzie să trag de aici ? întreabă profesorul.
- Că şi a lui e foarte bună.

*****

O blondă se plimbă cu prietenul ei pe lângă o şosea circulată.
La un moment dat, tipul, fan Mercedes, îi zice:
- Uite un Mercedes Vito !
Blonda, lovită în sentiment, coace ce coace şi, la un moment dat, când vede un BMW, zice:
- Uite un BMW, boule!

*****

Vine soţul acasă şi-şi întreabă nevasta:
- Ce ai face dacă aş câştiga la Loto ?
- Aş lua jumătate şi te-aş părăsi, răspunde soţia.
- Perfect, spune soţul. Am câştigat 20 de lei. Ia 10 şi dispari !

*****

O planetă trece pe lângă planeta Pământ şi o întreabă:
- Ce mai faci, soro ? Nu te-am văzut de milioane de ani.
- Nu prea bine... Ştii... mi-au ieşit Homo Sapiens...
- Nu te îngrijora, o să treacă ! Am avut şi eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.