18 noiembrie 2010

Momente Pur Româneşti

Un poliţist mergea pe stradă, vede ceva pe jos, ia pe deget, gustă:
- Hmmm, c***t, bine că n-am călcat în el !

*****

- De ce poartă poliţiştii şapcă ?
- Pentru că orice gunoi are capac.


*****

- De ce nu mor poliţiştii când îi împuşti în cap ?
- Pentru că nu au organe vitale acolo.


*****

La secţia de poliţie, vine un bărbat alergând şi strigând:
- Domnule poliţist, vă rog, arestaţi-mă imediat, închideţi-mă !
- Dar ce s-a întâmplat ?
- Am tras cu pistolul în nevastă-mea. Patru cartuşe !
- Ai omorât-o, nenorocitule ?
- Nu, din păcate nu am atins-o. De aceea, vă rog, băgaţi-mă într-o celulă, repede !


*****

La un examen de intrare în poliţie, s-au prezentat 3 concurenţi, doi dintre ei având pile pe cineva mare din poliţie.
Intră primul concurent, având pilă pe domnul colonel X şi examinatorul întreabă:
- După cum ştiţi, în anul 1907 a avut loc o mare răscoală ţărănească la care au participat peste 40.000 de ţărani. Puteţi să-mi spuneţi în ce an a avut loc aceasta răscoală ?
- În anul 1907.
- Perfect, sunteţi admis.
Intră al doilea concurent,
având pilă pe domnul general Y.
- După cum ştiţi, în anul 1907 a avut loc o mare răscoală ţărănească la care au participat peste 40.000 de ţărani. Puteţi să-mi spuneţi câţi ţărani au participat la această răscoală ?
- Peste 40.000.
- Perfect, sunteţi admis.
Intră al treilea concurent, fără nici o pilă.
- După cum ştiţi, în anul 1907 a avut loc o mare răscoală ţărănească la care au participat peste 40.000 de ţărani. Puteţi să-mi scrieţi numele şi adresa fiecăruia ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.