8 noiembrie 2010

Momente Pur Romanesti

Bulgaria – Cer senin;
Ungaria – Cer noros;
Romania – Cer mancare !

Era Bula la scoala in clasa I, in prima zi de scoala! Invatatoarea dorind sa-i aseze in banci, ii intreaba pe fiecare:
- Ionut tatal tau ce este?
- Tatal meu e primar!
- Ooo! treci in prima banca!
- Vasile tatal tau ce este?
- Tatal meu e om de afaceri!
- Bravo,treci langa Ionut in prima banca!
- Bula dar tatal tau ce este?
- Tatal meu?! este sef peste 500 de oameni!
- Vai de mine Bula, cum asa?!!!…dar ce face?
- Tunde iarba-n cimitir!

Bulişor şi Trulişor se laudă cu părinţii lor.
- Tatăl meu e poliţist, zice Bulişor.
- Al meu este medic stomatolog agricol, zice mândru Trulişor.
- Cum adică?
- Pune dinţi la greblă.

Concurs de promovare la politisti.
Printre probe, una de inteligenta, cam ca la maimute :
Se da o placa cu o gaura rotunda si una triunghiulara, si doua cepe, de formele corespunzatoare, care trebuiau introduse in gauri.

Rezultat: 5% din militieni sunt inteligenti, restul sunt puternici si foarte puternici.

Se intalnesc doi betivani:
- Ai servit deja astazi micul dejun ?
- Nu, nici o picatura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.