20 octombrie 2010

Momente Pur Româneşti

Un betiv vroia sa mearga acasa si a vazut un taxi:
-Pe strada George Georgescu va rog,spune betivul.
-Dar suntem pe strada George Georgescu,sune taximetristu'.
-ia ma banii si data viitoare sa nu mai conduci asa repede.... 

*******
Un betiv iese din bar si se indreapta spre casa,la un moment dat se impiedica si cade cu capul de trotoar si ramane jos cateva ore. Cand isi revine se uita in sus si vede o curva si o intreaba:
-Ce faci femeie aici?
-Fac trotoarul
-Si nu puteai sa-l faci mai moale. 

*******
Un betiv merge pe strada.La un momendat, se opreste in fata unui panou publicitar, se uita ce se uita si apoi zice:
-La viata mea, beti morti, am vazut! Beti critza, am vazut! Dar beti Pepsi ,niciodata !! 

 *******

Seara venind de la crasma, un betiv se loveste cu capul de un stalp si zice cu voce tare:
- Unu.
Un politai ii aude si ii urmareste,vazandu-l lovindu-se de al doilea stalp si zicand:
-Doi.
Vrand sa-l ajute se duce in fata lui si-l intreaba daca poate sa-l ajute cu ceva. Betivul zice:
-Sigur ca poti,numara cate cucuie am in frunte!
Politaiul zambind zice:
-Ai doua cucuie.
La care betivul raspunde:
-Multumesc, mai am doua si ajung acasa...  

*******

Un barbat, mort de beat, mergea pe strada.La un moment dat vede in fata sa un politist, dar, de beat ce era vede dublu si se adreseaza acestuia :
-Nu va suparati, pot sa trec printre dumneavoastra?
Politistul se opreste, se uita lung si ii raspunde:
-Da, dar cate unu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.