10 octombrie 2010

Ce să le ceri....

Microfonul,obiect inventat în anul 1876.Are rolul de a transforma sunetele într-un semnal electric care este distribuit în difuzoare(varianta ştiinţifică) sau e acel obiect în care vorbeşti şi te auzi în boxe(varianta de pe şanţ).
Telefonul,obiect inventat tot cam prin aceeaşi perioadă,are acelaşi rol,numai că el face legătura dintre două sau mai multe persoane pe distanţe mai mari(la fel,varianta ştiinţifică) sau e acel obiect de vorbeşti cu mă-ta când nu ştii câtă sare să pui în ciorbă(varianta de pe şuşea= stradă).
Acum că am aflat scurta istorie a acestor aparate,vreau să ştiu cum mama dq le poţi încurca.Că până şi domnul DOUĂ TELECOMANDE,a ştiut să vorbească la microfon,până şi fernando...stau şi mă întreb,chiar n-a văzut niciodată un microfon?
Nu ştiu ce zice doamna acolo,că n-am sunet,doar mi-a sărit în ochi faptul că pune microfonul la ureche....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.