5 iunie 2010

Diferenţa dintre generaţii

Probabil aţi auzit că MARELE jucător Cristi Tănase,după meciul cu unii pe care acum 9-10 ani,îi bateam cu 4,5 goluri,da' ce mămai agit,nici nu ne puneam probleme cu echipe d-ăstea...sau era o problemă,câte să le dăm...aşa să revenim.După meciul amical cu Macedonia,pierdut de MARII fotbalişti ai Românei cu 1-0...cuceritorul,minunatul,briliantul de Cristi Tănase,încinde o discuţie cu una pe mess,de mai mare frumuseţea...Nu e cine ştie ce,dar aşa,să vedeti că pe ei îi doare fix in p**ă de noi,şi scuzaţi limbajul,dar nici cu başinoşii ăştia nu mai pot,mi s-a luat.

dodel18: acum am venit de la meci
alj_andra: ceati facut ca eu nu am vazut meciu?
dodel18: am pierdut cu 1-0
dodel18: cand iesim si noi la un suc
alj_andra: cand vi in tara?
dodel18: sambata noaptea
alj_andra: da-mi si mie web sa te vad un pic:P
dodel18: da dar imi dai si u
alj_andra: mi s-a stricat dar incerc sa vad daca merge
dodel18: atunci da-mi nsi mie nr tau de tel …
alj_andra: acum imi dai camera?eu ti-am promis ca iti dau
maine
dodel18: da
alj_andra: daa e cam intuneric
dodel18: da
dodel18: ca se uita colegu meu la un film
alj_andra: cu cine stai in camera?
dodel18: cu mazilou
alj_andra: si unde vrei sa pleci??
dodel18: unde vrei u
alj_andra: hm as vrea la mare
dodel18: pei mergem

Aşa,acum sa vedem ce ar fi vorbit Hagi,dacă ar fi avut mess:))...această convorbire nu este făcută de noi,am luat-o de pe site-ul Pro Sport.

rege10: acum am venit de la meci
viata_sportiva: stiu ce-ati facut. toata lumea vb de voi. nu pot sa vad Sclava Isaura de meciu vostru. ati batut cu 3-2...

rege10: da. am fost pozitivi!
rege10: poate dupa inca doua turnee finale iesim si noi la un suc...

viata_sportiva: cand vi din sua?
rege10: sper dupa finala...

viata_sportiva: da-mi si mie web sa te vad un pic :P
rege10: nu pot ca e intuneric. e 10 noaptea si popescou doarme. ma pregatesc si eu de culcare

viata_sportiva: de la 10?!? :P
rege10: totdeauna

viata_sportiva: si cand iesim la suc tot la 10 te duci la culcare? :P
rege10: totdeauna

viata_sportiva: si doar suc o sa bei? :P
rege10: totdeauna

viata_sportiva: hm as vrea la mare la tine
rege10: vdm. nu prea am timp. mereu meciuri oficiale. noi amicale nu prea jucam :P

viata_sportiva: auzi gik? ce parere iti fac eu ca om?
rege10: omu e todeauna o persoana umana

viata_sportiva: ai vreo bomba sexy?
rege10: numai bombe de la 40m

viata_sportiva: veste buna. bine, hai ca ies.
rege10: k. sa fie bine sa nu fie rau

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.