15 mai 2010

Medicina Romaneasca

Acum am deschis televizorul si am dat pe Realitatea.Erau stirile de la 1 si una dintre stiri suna asa : "O actrita de la Hollywood acuza medicii romani,de diagnostic gresit"
Tipa a venit pentru niste filmari in Romania prin 2005,s-a simtit rau si a avut proasta inspiratie sa se duca la Spital.Acolo a dat peste un doctor care nu prea bunghea engleza si i-a dat diagnosticul general al medicinii cand te duci cu dureri de burta si cap,Operatie de Apendicita.O operara p'asta,dar dupa 6 zile de la operatie,ea tot se simtea rau,pe langa asta a mai facut si pneomonie si a mai stat vreo 2 saptamani in spital,ca stiti,daca te duci la spital in Romania,pai stai tata cateva saptamani,nu cateva zile.
Tipa cand a vazut ca se ingroasa gluma si ca Povestile cu spitalele Romanesti nu-s mituri,a plecat imediat inapoi in America,iar acolo a descoperit,ca operatia din Romania n-avea nici o treaba cu problema pe care o avea ea.
Ea trebuia sa fie operata de colecist.In fine,au operat-o aia de acolo si i-au zis ca risca sa moara daca mai intarzia,tipic romanesc.
Inca o data ne facem de cacat in afara,la nivel inalt...Hai ca ce mi s-a intamplat mie,e o nimica toata,ca am avut o mica tumoare si ca mi-au dat 3 diagnostice diferite,dar ce i s-a intamplat astia,deja ne caracterizeaza foarte bine:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.