6 aprilie 2010

Razboi muzical

Eu o sa-mi continui acest mic razboi,cu "NOUA GENERATIE" de oameni elevati si o sa va mai prezint din cand in cand lucruri pe care le-ati facut,dar nu le mai recunoasteti.
Astazi incepem cu Andre.Stiti trupa,nu?...da fetitele alea de umblau cu elicopterul ca sa ajunga la concerte,pentru ca erau ascultate de multi oameni...Acum multi sunt critici,multi nu recunosc...de ce?pentru ca a aparut unu la tv si a zis:erau niste pustoaice vulgare...sau,melodiile lor au fost copiate....asa si?de ce sa ne schimbam parerea doar pentru ca zice ala ceva pentru care nu are un argument plauzibil? va zic eu de ce,MENTALITATEA ROMANEASCA,vrem sa parem cine nu suntem,exact cum sunt acei "cocalari" cum le ziceti voi alora de vor sa para cine nu sunt,asa sunteti voi...Voi la randul vostru sunteti niste cocalari,cei care nu recunoasteti si cei care va ascundeti dupa degetul mic.
Da,am ascultat Andre,mi-au placut,am toate casetele lor...dar nu le mai suport acum,cel putin pe Andreea Balan sa n-o vad...dar asta nu are nimic in comun cu ceea ce a fost.
Pana coborati cu picioarele pe pamant,va pun aici o melodie care o data facea furori!


2 comentarii:

  1. ce mai era si cu andre acum cativa
    ani :)) tare melodia :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate bah soso...cand a aparut andreea antonescu in playboy:))...iti vindeai abecedarul:))

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.