14 aprilie 2010

Profita cat esti tanar



O super reclama.Profitati cat inca sunteti tineri

Un comentariu:

  1. Din greseala am dat si eu peste clipul asta..Ce sa zic??..tenta sexuala pe toate gardurile..doar de pe asta se castiga banii adevarati,nu?..dar ati uitat ce scrie in biblie..ca va veni o zi in care toti vom sta inaintea lui Dumnezeu..un batran cu par alb, zicem noi acum.. dar atunci va trebui sa dam socoteala de orice lucru pe care l-am fi facut..Credem in OZN-uri, si nu credem in Dumnezeu..De ce credeti ca omul a avut intotdeauna dorinta dupa o lume mai buna, dupa o alta dimensiune decat cea care ne ingradeste parca acum??..pentru ca Dumnezeu a ashezat atractia asta in sufletul fiecarui om..DA, exista si o alta dimensiune..de fapt ce traim acum e Irealitate..REALITATEA e DUPA. . . M-am abatut de la subiect, dar am vrut sa va vorbesc despre cel mai important adevar din toate timpurile..Dumnezeu EXISTA. . . Intrebarea in consecinta: “Cum ne traim viata? . . . “

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.