7 aprilie 2010

Niste oameni....

Am gasit un nou colaj de poze mai ciudate ale unor baieti.Tipul care a facut colajul i-a pus titlul "cocalari by smiley"...bun,eu ii zic ca insusi titlul sau bate spre cocalarie,adica e posibil sa dea peste unii foarte dependenti de cuvantul "cocalar" si sa-i zica chiar lui chestia asta.Eu nu o fac,pentru ca inca n-am gasit definitia corecta si adevarata al acestui cuvant.
Tin sa va zic ca,personajele din colaj si-au postat pozele pe site-urile personale(majoritatea hi5)cred...iar tipul care a facut colajul,le-a preluat de pe site-ul cocalari.com,de asta sunt mai mult ca sigur:))...iar eu la randul meu,l-am luat de pe youtube.Tot in legatura cu protagonistii colajului,parerea mea e,ca unii care figureaza pe acolo n-au nici o treaba cu tema...adica,daca-i fac o surpriza unui prieten de ziua lui,si-mi scriu pe chiloti la multi ani,sunt cocalar?...chestia asta au facut-o americanii de mult,cred ca e una din cele mai bune glume pe care le poti face la ziua cuiva...si mai sunt cativa desigur,dar va las pe voi sa va uitati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.